Postet av VO`n 12.04.09 21:48:
Jeg har vært der ja.. men er ikke medlem. Er medlem her og der og rekker snart ikke annet enn å gå igjennom dissa forumene før jeg legger meg. Båtplassen er vel i grunn gull. Folk i alle grupper.. Får hjelp uansett hva det måtte være.
Når det gjelder fremdriften på båten i går og i dag så er den like liten som kjønnsdrifta. Skjer nok ikke noe før i morgen har jeg mistanker om. Kunne tenkt meg å fått den i gang så jeg fikk svar på om jeg må ha ut motor eller ikke.. forrige eier advarte om lavt oljetrykk på tomgang. Ske bytte olje, filter og manometer før jeg får svaret. Men jeg orker ikke sånt gammelt ledningstjafs som flyter rundt motoren så det må jeg ta først. Kablesko som så vidt henger på ledingen og andre grove kabler med store kabelsko der skoen bare er banka flat uten tinn eller skikkelig pressing. Kjenner jeg gleder meg alt og formen stiger jo mer jeg skriver.. .. minner meg litt om engasjemanget til antonsen på trappa:
http://www.youtube.c...h?v=7IEJlSwZx80
Men i dag skal vi på familiesammenkomst til familien te kjærringa. Det er 17 søsken som har 11 unger vær . Alle skal i skogen og grille pølser, når jeg kommer hjem ifra det så tror jeg jeg skal legge meg å gråte litt og legge meg.