Tja sier nå jeg igjen til all slikt. Jeg er nok grunnleggende skeptisk til slike ting, i allefall til de som sier at deres produkt ikke er et tilsetningsstoff, additiv eller hva de nå velger å kalle det. Slik som jeg ser det så er alt man tilsetter i oljen eller dieselen for den saks skyld en tilsetning (norsk) eller additiv (engelsk), når noen hevder at dette ikke gjelder deres produkt, da blir æ skeptisk ja
Siden jeg jobber som mekanisk vedlikehodsansvarlig for en av verdens største ammoniakk og Urea fabrikker, så har jeg tilstadig folk innom kontoret som har et eller annet de skal selge og som selvsagt er mye bedre enn det som han som var innom i går skulle selge..

Nå tar jeg en kjapp diskusjon

med dem, så er det på hue og ræva ut av kontoret. Siden vi ikke har noen problemer emd det mekaniske utstyret så ser jeg ingen grunn til at vi skal gamble med nye ting som dukker opp, har vi problemer så er det klart vi vurdere alt som kan tilbys på markedet... Foreløpig så har vi ikke kjøpt noe fra disse nisje produsentene.
Hvordan det er med dette produktet vet jeg ikke, men det var i allefall et firma som demonstrerte noe lignede som dette på Herøya (Hydro) for noen år siden, eller en del år siden er vel blitt nå. Det skulle ha samme virking som dette produktet, nærmest gjøre motoren friksjonsfri og at de så godt som gikk av seg selv... Demonstarshjonen ble gjort med aksel og et glidelanger og folk fikk se og prøve, det ble nærmest halleluja stemning og salget gikk rett tilværs, men hvordan det gikk for de som brukte dette produktetet kjenner jeg ikke til.... Men etter en stund døde det helt ut... og siden har jeg ikke hørt om dette før linken dukket opp her i dag.
Hvis disse produktene er så fantastiske, og forlenger levetiden på motoren osv. Hvorfor foretar ikke motorprodusentene denne behandlingen selv før de sender produktene ut på markedet er spørsmålet jeg stiller meg. De bruker millioner av dollar på utvikling av nye motorer, så noen skarve hundrelapper for gi motoren et "evig liv" er jo ingenting.. Når jeg har svaret på det spørsmålet, ja blir jeg mindre skeptisk
Jeg er i allefall skeptisk, med eller uten grunn???. Er sikkert ikke skadelig...