Jump to content

hvem syr båtkalesje.


ola dunk

Recommended Posts

Hei

 

Anbefaler Arvid Thoresen båtkalesjer, ligger i Ollebukta i Tönsberg. Renser, impregnerer og syr inn nye sömmer, reperasjoner, nye vinduer etc. Har brukt dem flere ganger (kjörer helt fra Oslo for å levere der) Ok priser og MEGET godt arbeid og god service.

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Anbefaler Arvid Thoresen båtkalesjer, ligger i Ollebukta i Tönsberg. Renser, impregnerer og syr inn nye sömmer, reperasjoner, nye vinduer etc. Har brukt dem flere ganger (kjörer helt fra Oslo for å levere der) Ok priser og MEGET godt arbeid og god service.

Jeg deler nok desverre ikke den erfaringen på noe punkt.

Link to post
Share on other sites

Den siste kallesjemakeren jeg benyttet holder til i Vestfold, der du bor. Meyer holder til like utenfor Tønsberg som jeg kan anbefale. Flere i havna her jeg holder til i Hurum har benyttet meyer med godt resultat og til fornuftige priser.

 

Jeg har tidligere benyttet Alf Hansen i Trondheim med resulatet å måtte sende kallesjen fram og tilbake med post flere ganger før den satt som den skulle. Andre i havna har samme erfaring.

 

Lykke til!!

Link to post
Share on other sites

Meier er flink og har langt bedre priser enn Thoresen. Meier har sydd kalesjen på Ludde (gjort før jeg kjøpte den) og den er veldig bra. Har hørt enkelte hevde at Thoresen er bedre på enkelte detaljer som blant annet avtagbare sider, men Thoresen sliter etterhvert med litt dårlig rykte på pris og service. Kjenner flere som har konvertert fra Thoresen til Meier.

Link to post
Share on other sites

Ser du bor i Vestfold - Jeg bruker KAMA på Ormelet - Tjøme - synes de har greie priser og gjør bra jobb - brukte Thoresen før, men da sønnen overtok ble det dyrt.

 

Men det å spørre om pris er jo gratis da, så det kan jo hende han har moderert seg litt nå da. Ellers har jeg hørt fra flere at Meyer også skal være brukbar.

 

-koh

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...