Jump to content

frakt av båt fra Sandefjord til Bergen


bella

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
går den båten rundt hele kysten eller?

 

Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål

Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt

var i Søgne i går

Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover

Redigert av LALUNA (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
Båten er byttet ut samme rederi ,de seiler samme strekningen fast med stål

Usikker på hvor den går fra / til , men lurer på om det er Bodø/Tønsberg i fast frakt

var i Søgne i går

Jeg hentet stål på den men la ikke merke til navnet på den og da regner jeg med den gikk østover

 

 

Noen som vet hvilken båt som har denne ruten i dag? Eventuelt tlf nr? Er ute etter frakt fra Horten til Steinkjer, dvs HVIS det blir båthandel! :wink:

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Legger til litt info her, mht. MS Røssøy, da jeg akkurat har undersøkt med frakt østover mot Oslo. Rederiet har muligens kvittet seg med denne, og har nå M/S Rana Express. Drives av Seines Rederi.

 

Båtfrakt foretas vestover, fra Drammen. Ikke andre veien, da skipet lastes på vestlandet og leveres østover. ingen anledning til å ta båtlast østover, altså.

Redigert av Fusebox (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...