wiking4912 Startet 11.April.2008 Del på Facebook Startet 11.April.2008 Heisann! er der noen som har erfaring med volvo flymotor dieselvarmer? skulle fyre opp etter vinteren og alt virket normalt men pumpa stoppet etter første forsøk noen forslag? hadde varmeren helt i biter i vinter og smurte opp lagere og gjorde den ren Kan jeg ha gjort no galt? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
ebonita Svart 13.April.2008 Del på Facebook Svart 13.April.2008 Åtminstone äldre modeller av Flygmotorvärmarna doserade bränslet genom att det efter bränslepumpen leddes genom ett tunnt rör som sedan mynnade som ett munstycke i en kopp i brännkammaren som roterade med fläktmotorn. Om det är en sådan Du har skulle jag prova att rensa detta klena rör, för minsta smuts gör att det blir stopp. Röret syns utanpå brännaren, och försvinner in i brännkammaren. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Brigg Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Min erfaring med Ardic 042D er at sotet flammevakt gjør at varmeren oppfører seg som du beskriver. Men dersom du har demontert varmeren må du regne med å gjøre noen startforsøk før det kommer diesel uten luft fram til brennkammeret. Du hører det på pumpa ("hardere" lyd) dersom det er luft i dieselen. Sjekk dieselslangen at denne ikke suger luft i en av koblingene. Skikkelig batterispenning er også å foretrekke. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.