Jump to content

Leter etter reparasjonsmanual for Suzuki DT30 2007


Tranen2

Recommended Posts

Leter etter reparasjonsmanual for Suzuki DT30 2007, eller en sprengskisse for sjøvannspumpen og omkringliggende komponenter samt sprengskisse av toppen.

 

Kan noen hjelpe?

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Eh...det er en DT30 fra 2006 - 2 takter! Skal bare bytte impeller.

 

Men det kunne vært greit med rep håndbok.

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Er det lov å spørre hvorfor?

Ja, for å ha noe annet å gjøre enn å lese "artige" meldinger her på BP....

 

Nei, fra spøk til alvor; den er ikke blitt byttet siden 2006 og pilotstrålen er litt slapp - dessuten er det ungdommen i huset som skal bruke den.

Da er det ekstra greit å gjøre alt for å unngå driftsstans, synes du ikke?

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Joda, og det står i en del manualer at denne skal skiftes med jevne mellomrom, men mange har jo ikke gjort det i en motors fulle levealder (min rekord i så måte er over 20 år) uten at det har blitt noe problem. Selv har jeg aldri byttet impeller på noen utenbordsmotor noen gang, men lurer litt på om jeg skal gjøre det i år (etter sesongen) på min 2007-model. Hvis strålen blir slapp ville jeg først prøve å stake opp for det skal ikke mye rusk til for å tette, deretter vurdere å skifte impeller.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Det håper jeg da virkelig ikke . Har en deler på vei derfra .

DT30, 2 takter, 2 cyl, 2006 er ikke på us marked.

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...