Jump to content

Stereoanlegg med trådløs fjernkontroll


Julie III

Recommended Posts

jeg søkte høyt og lavt på Maritim, seatronics, elkjop, expert alle hadde bare utdaterte spiller. Men på Torshov Bilrekvisita hadde de LG anlegg til 1300,-kr med Dab+, bluetooth, fjernkontrol (ir), wics-app for fjernstyring via mobil. Hva mer ønsker du...

Link to post
Share on other sites

Kjøpte på fredag LG spillern på Thorshovbilrekvisita som var på tilbud.

Den har det meste, trådløs fjerkontroll, app for fjærnstyring, Blåtann, DAB, USB osv.

Monterte den i går og et fornøyd bortsett fra at ungdommen i båten synes det samme så snart må jeg ha et atomkraftverk for å drifte all elektronikken til ungdommen :-)

Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350,

Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening

Link to post
Share on other sites

Ja si det du. Det har jeg ikke tenkt over før nå. Og nå skjønner jeg hvorfor ICE har vært tregt. Har brukt opp våre 6gb denne måneden :lol: ingen filmer, så da er det vel Rrrrrreiseradioen som suger mb

 

:lol: Var det jeg var redd for :smiley:

 

 

Kjøpte på fredag LG spillern på Thorshovbilrekvisita som var på tilbud.

Den har det meste, trådløs fjerkontroll, app for fjærnstyring, Blåtann, DAB, USB osv.

Monterte den i går og et fornøyd bortsett fra at ungdommen i båten synes det samme så snart må jeg ha et atomkraftverk for å drifte all elektronikken til ungdommen :-)

atomkraftverk :lol:

Det er denne spilleren det blir snakket om? http://www.torshovbil.no/sider/vare?3&varenr=235030067

Link to post
Share on other sites

nå hadde det gått 3 gb på ice routeren i natt uten at noen har brukt nettet aktiv, så jeg tok en liten kikk på nettverksbrukernes logger og fant en steam spill konto som stod og lastet ned 12gb oppdatering av et spill i bakgrunnen på en PC. Så da er det ikke NRKs nettradio som drar så mye

Link to post
Share on other sites

Det er denne spilleren det blir snakket om? http://www.torshovbil.no/sider/vare?3&varenr=235030067

 

Står lite om ytelsene til den der i linken, er det god lyd fra den? Hvilke høyttalere har du koblet til den, trengs det ekstern forsterker?

 

Grunnen til spørsmålene er at jeg er interessert i en ny spiller, men har lyst å finne en som gir god nok lyd med intern forsterker pga strømforbruk. Har jo seilbåt uten aggregat så må tenke en del på det strømforbruket. :giggle:

Tidligere nick Seil-løs

 

RS Totalmedlem

Link to post
Share on other sites

Da har jeg kjøpt og innstallert LG-spilleren. Var plaget med støy på signalene på den gamle spilleren, men nå er det krystallklar lyd selv uten å bruke DAB... Bruker splitter på TV antenne.

Med i pakken fulgte mikrofon til handsfree, ir fjernkontroll samt antenne til DAB

 

bilde

 

Eller har jeg skummet igjennom funksjoner og det meste var plug & play.

Koblet telefonen til spilleren med Bluetooth, startet appen på telefonen og alt virket. Kan stå på brygga å styre den med kallesje lukket og noe lenger mår den er åpen :smiley:

I appen har du tilgang til alt av funksjoner og innstillinger på en oversiktlig måte.

 

bilde

 

I tillegg til å styre den fra telefonen, kan du også streame musikk trådløst fra feks spotify, nettradio osv.

Opptak av musikk fra radio.

2 veis kommunikasjon med telefonen.

 

 

Spilleren har 53wx4 forsterker. Jeg har egen forsterker ute i cockpit og direkte fra spiller i forskipet...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hei!

 

Hvordan spiller denne LG-greia? Den har egentlig alt jeg trenger, men jeg vil helst slippe å montere ekstern forsterker. Ser du bruker det, vet du hvordan lyden er uten?

 

Lurer også på om du har navnet på den, Torshov selger den ikke lengre, så linken over er død..

 

På forhånd takk! ;-)

 

T

Skvulp Båtforening
Nor Star 290, 2001
Hjemmehavn; Slependen, Bærum

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...