Jump to content

Eberspächer Easystart GSM fjernstyring, erfaringer?


Inter 9000

Recommended Posts

  • 2 måneder senere...

Hei, hadde vært fint å høre hvordan dette gikk. Jeg har fått installert gsm easystart av forhandler på min D4 og har forstått det slik at den opererer uavhengig av digital modulatoren 801 - mao slås varmeren på via easystart må den også slås av der og omvendt. Man kan altså ikke bruke easystart og 801 om hverandre. Har også slitt med at varmerene slår seg av etter en tids (4-5 timer) gange når den startes via easystart (instillt på 000) mens ved start via 801 fungerer alt helt normalt. Noen med lignende erfaringer?

Link to post
Share on other sites

Hei. Fungere helt topp.er en liten trykknapp som av og til blinker rødt.

Denne er ettermontert i forbindelse med easystart. Der kan du stoppe den om du har startet den via sms.

Du kan også stille temp på 801 regulator. Det mest geniale er at du har tidsur.

Eks varmer kan starte kl 05 så har du varm båt til du står opp. :-)

Send status, kan du se om det er noen alarmer.

Send clear, så sletter du vet feilkoder.

Utrolig greit :-)

Redigert av Inter 9000 (see edit history)

Mvh Richard

 

Gleder meg til våren.....

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...

Trekker denne frem igjen - hvordan er erfaringene Inter etter en tids bruk? Jeg sliter fremdeles med at varmeren min skrur seg av helt tilfeldig ved start via easystart (både mobil og bryter). Forhandler og Eber klør seg i hodet og finner ikke ut av det - de har til og med spekulert på om min D4 airtronic (2005 mod) ikke er kompatibel med GSM easystart. Hvis Inter sin fungerer feilfritt er vel ikke det særlig sannsynlig.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...