Trur eg har blitt båtgal!
Solgte i vinter min saga 24. Ein topp båt, men bestemde at eg ikkje skulle ha båt.Trudde eg ikkje ville få tid då eg har kjøpt hus nr2. To veker seinare kjøpte eg meg ein billigare og mindre båt. Ei Nordfjord-22. Denne er litt liten for overnatting, og unødvendig stor for dagsturar i finever. Fant ut at eg skulle prøve å selge denne, og at eg skulle klare meg med ein saga 20, som eg har. Denne har eg enda ikkje klart å selt.
Syns personleg at saga-båter er sikkeleg kvalitet. Og har bestemd meg for at når eg skalkjøpte båt, skal det vere saga!
Ved ein tilfeldigheit kom eg over ein saga 27. Syns dette er ein fantastisk båt!
Båten er ein 79mod med 36hk VP. I annonsa stod det at motoren var defekt og at den trang oppusning. Prisen var sjølvsagt deretter. Ringte eigar som fortalde at båten hadde både ny kallesje og nye puter. På motoren var det kun eit stempel som var defekt.
Eg blei ivri og har tenkt meg oppover for å sjå på båten.
Veit at dette er ein populær båt, men ikkje noko meir.
Syns båten virka misstenksom billig. Derfor ønsker eg tips om kva eg skal sjå etter.
Kva pris ligger ein slik båt på?
Motoren har eg ikkje alt for store forhåpningar til. Men dersom eg kjøper båten, kjem eg sikkert til å sette den i stand.