Suzuki, på 09.04.05 07:04, skrev:
Johan har fått det for seg at jeg forsøker å "ta han "serru....., " everything you say CAN and WILL " ...
Suzuki
<{POST_SNAPBACK}>
Kjære Suzuki, du gir deg ikke. De som gidder kikke etter i tidligere tråder hvor du kommenterer mine innlegg vil kanskje oppdage at du også burde kikke litt på etikketter og regler mht. god tone.
Kanskje du heretter kunne holde deg til sak i stedet for person?
De som leser dine tidligere små hint og det siste i en annen tråd vet vel sikkert hvilke tone du legger an til overfor meg.
Jada, jeg har sendt en forespørsel til skipsrådet om ikke reglene for god tone skal gjelde selv Suzuki.
Jeg oppfordrer de medlemmer som mener jeg ikke har forholdt meg til sak og ikke person til å finne frem dette.
Visst har jeg tråkka i baret, som kanskje noen andre her. Jeg har fått og gitt beklagelser.
Kan du så siden du kommer med påstander jeg ikke kjenner igjen fortelle baatplassen hvorfor du blir så personlig i stedet for å holde deg til sak?
Mener du at jeg ikke skal ha samme rett til anonymitet som deg selv i dette forumet, siden du er så opptatt av å fortelle meg privat hva jeg heter?
Hvordan skal jeg tolke ditt tidligere spørsmål om hvor båten min befant seg?
Ditt tidligere svar til meg vdr. en årstallfeil i en melding sier vel noe av tonen du legger an til.
Kanskje skipsraadet kunne få slutt på dette tøvet ved å sende deg en liten melding om etikken, som du fremholder så sterkt overfor meg?
mvh Johan.
Redigert av JohanPaaSnippen: 09.04.05 08:42