Valget av svinger ble jo enkelt når det gikk opp for meg at hekksvingeren også kunne brukes innvendig. Da er det jo bare å eksperimentere og finne den beste løsningen for akkurat min båt og mitt bruk.
Som sagt før, pris for hele pakken med kart kr. 9900,- Dyrt, men skal en ha en båt med litt fart så synes jeg det er en nødvendig investering.
Kunne spart noen tusen på å bestille fra usa, men tiden løp fra meg og nå vil jeg ha den raskt. Et annet argument for å kjøpe den i Norge er for meg bruksanvisningen. Jeg har aldri brukt kartplotter før og derfor er bruksanvisning på norsk et stort pluss. Til sist så kan det jo være jeg får brukt for garantien og rettighetene etter kjøpsloven.
Når jeg har brukt så mye penger på båt så står jeg vel i de ekstra lappene...
Ahhhhh... Nå gleder jeg meg som en guttunge til båten er klar for henting. Skvetter til hver gang telefonen ringer.... det kan jo være verkstedet som ringer og sier at nå er montering og bunnsmøring ferdig.....
En ting er i alle fall sikkert. Det blir ikke mye konemor får se meg de første ukene... Det er så mye som må fixes