Jump to content

Hvilken båt kan være en erstatter til Sunseeker Superhawk ?


Barnato

Recommended Posts

Jeg lurte lenge på en superhawk 48. Men etter og ha sett lenge så kjøpte vi en bavaria 37 sport 2008 mod. Syntes den bruker lite lake og har fått masse plass inni og ute. Fin til dagsturer og overnatting. Også syntes vi at den ser sportslig ut. Får mye båt og plass for pengene i forhold til andre merker som er ofte mye dyrere pga navnet. Vi er ikke sånne som må ha egne inne sko i båten og bare bruke fanzy båtklær så båtmerket var ikke så viktig for oss :-)

Link to post
Share on other sites

Barnato, kanskje du kan si noe om hvorfor den kategori båt? Er det for farten? Er det for å få mer/mindre boplass? Hvilke roller skal båten fylle? Er det kjapt inn og ut på øya, er det tre uker ferie men med mulighet for å gå hurtig i sjø? Eller liker du bare looken på Superhawk?

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Hei på dere å takker for svar.....

 

Hovedsakelig ser jeg på denne type båt pga fart og skjøegenskaper samt den har praktiske egenskaper å solseng til ho.

Kommer fra en doning som gjorde 80 knop, men madammen syntes deg bråker for masse samt vil ha mulighet for å kunne dra på tur å bo greit, nå skal det sies at det var seng osv i tidligere båt, men lav takhøyde og litt trangt tross 35 fot. Tenker oss ferieturer men ikke hovedsakelig for å bare oppholde oss i båten.

Har trålet finn.no å finner egentlig ikke så masse som gjør 40 knop å er i den type stilen.

 

Flott båt DiselDahl men den prisen er jo 1,5-2mill over en sunseeker...

 

Har sett på bavaria sport, men føler de blir så høye å ser litt plastikk ut, dette kanskje siden jeg er vandt med lavere smale båter, rent praktisk ser fasilitetene helt strålende ut i bavaria'en

 

Ingunn enig med Øya, knallfine båter....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...