Jump to content

Uvettig kjøring med vannscooter (avis-artikkel)


LM 9725

Recommended Posts

Det varer nok ikke lenge før segway,vannskuter og snøskuter får totalforbud. ved hytta mi har det aldrig vært noen vannskutere, det er det heller ikke blitt nå etter det ble lovlig heller. For meg spiller det ingen rolle om det er lov eller ikke. Hver gang jeg ser en vannskuter synes jeg det er bare morro! dem skaper ingen problemer for meg!

 

Jeg skjønner ikke helt denne filmingen i artikkelen! synes ikke det så ut som skuteren kjørte spessielt raskt, ut fra det jeg har sett av vannskutere tidligere! hvordan fikk dem frem videoen når telefonen slutta å virke.. merkelig.. hadde det vært fare på ferde ville jeg ikke sitteet å filma, men det er jo en annen sak..

 

Synd at det er noen få som skal ødelegge for andre når det gjelder slikt utstyr! Nå er det neppe så mange som har vannskuter ute ved Norddyrøy så det bør være lett å finne ut hvem det er. Det bør bli en sikkelig reaksjon fra politiet!

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Synd at noen kjører slik. Enig med trådstarter: Skjer dette ofte, så er jeg redd det blir forbud igjen.

 

Vi har en SeaDoo Spark med 90 HK og har hatt det svært mye moro i sommer med den. Vi har tatt hensyn til reglene og lagt mange pinner i kors for ikke å være til sjenanse for andre. Jeg har også sett en del scootere, bl.a i Sverige, og de fleste jeg har sett har selvsagt kjørt fort der det er lov, og så har de tuslet i havn i 5 knop eller deromkring.

 

Vi har også blitt stoppet av politiet utenfor Melsomvik (Stokke), men det var ikke fordi vi gjorde noe ulovlig, men fordi de ville sjekke om vi kunne reglene, så det var en hyggelig prat.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...