Jump to content

Min egen båtentusiast


Fru Jacobsen

Recommended Posts

På et forum med så mange medlemmer vil det alltid komme en del oppgulp og frekke kommentarer. (Meg selv inkludert). Sånn er det bare. Men Sap_2000... Han lar seg aldri vippe av pinnen. Derfra kommer kun konstruktive, veloverveide og meningsfylte svar. Det er en fryd å lese hans innlegg. I tillegg får vi mange fine bilder ?


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Og så skal vi jo om ikke lenge stemme over Årets båtentusiast. Say no more.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

På et forum med så mange medlemmer vil det alltid komme en del oppgulp og frekke kommentarer. (Meg selv inkludert). Sånn er det bare. Men Sap_2000... Han lar seg aldri vippe av pinnen. Derfra kommer kun konstruktive, veloverveide og meningsfylte svar. Det er en fryd å lese hans innlegg. I tillegg får vi mange fine bilder

 

Mest fornuftige innlegget her på lenge, støttes.

Sap_2000 - kan vi lansere han som kandidat?

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

Jeg traff Sap på trawlertreffet i fjor, noen uker etter at han hadde kommet til landet med trawleren. Jeg sa den gang at merk deg mine ord; -Du blir Årets Båtentusiast 2013! Jeg forsto på innleggene hans at denne karen hadde kunnskap og viste at han også kunne formidle dem videre. Og han ble fjorårets båtentusiast.

 

Nå kan han ikke bli nominert på ny iht reglene.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Slenger meg på den Fru Jacobsen og selv har jeg fått masse hjelp og tips !

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Herlig med saklige og greie innlegg, slike som SAP blir berømmet for her . All ære til ham for det. Men vi er vel alle båtentusiaster, det er vel derfor vi er her? Med noen få unntak da, men de aller fleste er genuint opptatt av båt og båtbruk. Heldigvis.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Tiltredes. En glede å lese innleggene hans. Saklige, informative og rett på sak med en detaljrikdom til å velte seg i.

God lærdom er det.

 

Det er en ting til som imponerer meg mere - og det er ikke bare SAP - men flere: De har en veldig fin evne til å hoppe bukk over troll og kverulanter og forholde seg godt til trådstarters spørsmål UTEN å la seg friste til å gli over i verken ironi eller sarkasme uansett hva som kommer inn i tråden. Det tar jeg også av meg hatten for, synes det er en veldig fin egenskap.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...