Anderre Startet 22.September.2014 Del på Facebook Startet 22.September.2014 Heisann Driver og planlegger å ta ut motoren av min '83 Scand Baltic for å overmale den og pusse opp inne motorrommet. I den anledning skal det som kan skiftes av slanger, skiftes og motorlabber likeså. Men hvordan velger man motorlabber? Går det på vektbelastning eller fysisk størrelse på de jeg tar ut? Finnes det noen typer som er absolutt å anbefale og noen som en absolutt må styre unna? Roger Farsund Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post Share on other sites More sharing options...
alfaalfa Svart 22.September.2014 Del på Facebook Svart 22.September.2014 Det går på fysisk belastning. Dvs vekt som en komponent og evt horisontale krefter som trykk fra fremdrift. Slå opp hos en produsent så får du opp tabeller for de ulike vekter/krefter og kan finne ut hva som passer. Det er også sannsynlig at det står på de gamle hvilken stivhet på gummien som disse har. Dette måles i Shore. Høyere tall er stivere gummi. http://www.trelleborg.com/en/IndustrialAVS/Product/Marine/ Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Anderre Svart 22.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2014 Takker for svar, alfaalfalalala:-) Sitér dette innlegget Hjemmehavn i Farsund Link to post Share on other sites More sharing options...
Komodo Svart 22.September.2014 Del på Facebook Svart 22.September.2014 Disse skal være dyktige pluss ha gode priser: http://bjt.no/ Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.