Jump to content

Draco 25 Flyfish prosjekt


Starway

Recommended Posts

Bilder kommer. Må vente til jeg kommer hjem, er på jobb i Nordsjøen på båt. Planen er å montere utenbordsmotor på båten. Vet dette ikke er så populært blant Draco tilhengere, men ser flere pluss enn minus med dette. Har kjøpt motorbrakett med hydraulisk løft og en Yamaha 225 V-Max. Tar gjerne mot råd og tips. Har støpt igjen hull etter drev og eksosgjennomføring, og støpt inn baugthruster tunnel. Alle spanter er også ferdig støpt.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Har ikke fått gjort noe etter julefeiringa. Reiste til Brasil i begynnelsen av januar. Er her i fire uker på jobb. Men skal hjem no i midten av februar og håper på å få forsette der jeg sluttet før jul. Har fått tak i motorbrakett som skal sandblåses og lakkes i samme farge som skroget. Skal prøve å legge ut bilder av denne. Noen som har erfaring med denne type brakett?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Har begynt og tilpasse dørkplater. Har også revet ut takplata som ligger under flybridgen. Det var ikke mye treverk igjen på den.Tror jeg har fått skiftet stort sett alt av råttent treverk no.Holder på og lage nye skott og dashbord.Blir oppbygd stort sett som orginal med noen små endringer på dashbord.Blir litt mer brytere og instrument enn det var i 1980. Skal prøve å legge ut litt flere bilder.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...