Jump to content

Mariner Viking stopper på tomgang


øymann

Recommended Posts

Jeg har et merkeligt problem med en 10 hk Mariner Viking,motoren starter og går men noe ujevnt,så til problemet,når jeg legger motoren litt til høyre (sett forfra)Slakker den seg ned og stopper,retter jeg den opp før den stopper fortsetter den å gå,har hatt den inn til 2 forskjellige verksted,men ingen finner ut av det.

Link to post
Share on other sites

Slakker den seg ned og stopper umiddelbart når du legger motor over til høyre? Eller står den og går litt før slakker ned?

 

Hvis slakker ned med det samme du svinger over, kan det jo høres ut som et elektrisk problem, f.eks. ledning til dødmannsknapp som har en skade som gjør at det blir kontakt/dårlig kontakt i en bestemt posisjon på motor (?)

 

Vet ikke om du bruker styrekult eller fjernkontroll?

Link to post
Share on other sites

Slakker den seg ned og stopper umiddelbart når du legger motor over til høyre? Eller står den og går litt før slakker ned?

 

Hvis slakker ned med det samme du svinger over, kan det jo høres ut som et elektrisk problem, f.eks. ledning til dødmannsknapp som har en skade som gjør at det blir kontakt/dårlig kontakt i en bestemt posisjon på motor (?)

 

Vet ikke om du bruker styrekult eller fjernkontroll?

Den slakker seg ned og stopper umiddelbart,jeg bruker fjernkontroll,men det er ingen dødmannsknapp,bare stoppbryter,skal undersøke ledninger.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...