Jump to content

noen som har prøvet denne GPS Tracker GPRS GSM System


Superkul

Recommended Posts

Jeg har en slik en. Fungerer meget bra. Ved å ringe den får du sms med posisjon, fart etc. Men kan sette opp varsel om den flytter seg over antall meter man ønsker, område etc. Mange typer sms man kan sende i forhold til hva man ønsker. Jeg har ikke koblet alt anda, skal ha på varsel om lensepumpen begynner jobbe, koble den til alarmen ombord om den går av. Det er også mulig å koble slik at man kan kutte motoren. Det er mulig å følge den live også, er egen nettside.

 

Jeg bruker kontantkort. Måtte sette simkort i mobilen først, slik at pinkode kunne slåes av.

 

Mer info her: https://baatplassen.no/i/topic/112442-noen-som-har-erfaring-med-denne-trackeren-fra-e-bay/

Redigert av jørn (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Noe sånn er jeg også på jakt etter, følger spent med på tråden :clap:

 

 

Ville hatt noe med tilhørende app slik at man kan følge båten "live".

 

Hei, har ingen egen erfaring fra denne trackeren, men hvis det er hovedsakelig tracker funksjonen du behøver, er jo ikke Ebay prisen noe å si på :) Trenger du noe mere avansert kan jeg anbefale denne

 

Jeg er ikke! objektiv;) (Jobber for importøren til Norge) Send IM hvis du vil ha mere info/priser.

 

Mvh

Trygve

 

 

Rask oppsumering:

 

· Eneste på markedet som er iP 68! støv, vann,vibrasjonssikker

. App for Android / Iphone. Kan tilkobles nærmest ubegrenset antall alarmer / følere. Alle styres enkelt i Appen. Følg båten via kart i Appen

· Sett individuelle grenser for dine tilkoblede følere/alarmer. F.eks øvre/nedre temperaturgrense, Geofence, spenningsvakt etc.

· Styr 3 parts utstyr via appen, for eksempel kan du slå av/på kjøleskap/varmeapparat, opptaksutstyr osv

· Sim chip, betyr ingen sim kort som må byttes, eller slutter å virke etter 2-3 mnd innaktivitet. Ingen alarm/sporingsenhet som slutter å virke fordi du har brukt opp antall sms.

· Ekstremt lavt strømforbruk (2-7 mA) => aktiv sporing fungerer i 2-3uker uten 12v tilkobling!

· Liten og diskret med innebygde antenner

· Ekstremt lettmontert, ingen ledninger til følere. Utvides enkelt med flere følere og alarmer, for eksempel til hytta, vannskuteren eller jolla.

· Lang rekkevidde på det trådløse tilbehøret (100-300 m)

· Utviklet og produseres i Sverige

 

·

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...