Jump to content

Hvor i Nord er dette?


Cruise

Recommended Posts

#3 er Nordfjorden der vi kommer helt inn til sørenden av Svartisen. En fantastisk flott fjordarm av Melfjorden. Vi tilbragte en dag der sommeren 2012. Vi kom dit på formiddagen, la bare fra oss båten uten å fortøye og mens vi koste oss med et yrende fugleliv, masse fisk og seler som svømte rundt oss og tok småturer med jolla, ble moderskipet liggende uten å flytte seg en meter på hele dagen. Slike dager kan en leve lenge på.

 

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Link to post
Share on other sites

Har sammenlignet med mine bilder og ser at #3 ikke er fra Nordfjorden slik jeg trodde, men fra Jøkelfjord i Kvænangen i Troms. Der har jeg aldri vært, men har sett bilder derfra på nettet. Det ser jo flott ut der også.

 

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...