Jump to content

Hvilken båt er dette? 12,5 fot. Bilder.


yamaha_p0wer

Recommended Posts

Noen som vet hvilken båt dette er?

 

bilde

 

Han som solgte den til meg sa det var en Selco 14, men jeg nekter og tro på at det er verken en Selco eller at den er 14 fot lang. Da je var ute og målte den her ista (dog ikke så alt for nøyaktig), så målte jeg 12,56 fot. Og tips til motor å bruke på denne? Tror 25 hk skulle vert fin på denne :)

 

Flere bilder:

 

bilde

 

bilde

 

bilde

 

Blir muligens prosjekttråd etter hvert. (Å ja, jeg er pirkete når det gjelder det med pg holde tråden ryddig og oversiktlig) :p

 

Kom med innspill, takk! :)

Link to post
Share on other sites

da kan du jo begynne med å legge inn bildene rette veien

(beklager, klarte ikke å dy meg :giggle: )

 

Min første tanke var Sunwin 13, men det er det nok ikke.

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Fargeforslag? Skal ta selve skroget med rustcleaner og powercleaner for og se om jeg i det hele tatt må lakke den opp igjen. Tenkte på mørk blå eller rødfarge på toppen, annet forslag? Og hvilken farge skal jeg ha på bunnsmorninga? Tenkte jeg skulle skifte ut vindskjermen, så der trenger jeg også forslag. Og hvilken innredning skal jeg ha?'tenkte at det skulle være mulig og sove i denne, så jeg tenkte svingbare bøtteseter framme og benk bak, eller? Takker for innspill og komenntarer! Takk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...