Jump to content

Hvor kjøper jeg vannbrett og hvordan er det når man faller?


NickolayG

Recommended Posts

Hei,

sommeren er snart her og jeg har sjekket på Youtube på vannbrett, vann ski og alt det der.

En ting som intresserte meg veldig var vannbrett.

Jeg søkte det opp på finn og google men når jeg søkte på vannbrett så fikk jeg bare treplanker?

Vet noen hvor jeg får vannbrett for en grei pris?

Er det som på vann ski at du har foten i en støvel eller noe?

 

Mvh Nickolay

Link to post
Share on other sites

Et fornorsket ord på wakeboard finnes vel ikke. Nærmeste må være bølgebrett som er mer beregnet til kiting.

Finn er det en del billige wakeboards.

Ulempen med de fleste wakeboardbindinger er at det tar litt tid å regulere størrelsen. Så om en guttegjeng skal ut en kveld kan det være fordel å ta med seg en zaloflaske så de med størst bein også får smettet på seg brettet uten for store justeringer.

 

Litt vanskeligere en vannski, men helt klart mye morsommere når det mestres. For en som klarer å stå litt på snowboard er det en relativt enkel overgang.

Det er flere av de drevne som begynner å leke seg med skimboard, som blir mer som et skateboard uten bindinger og åpner for andre triks.

 

Redigert av Jan E. (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...