Jump to content

Kjøp av vannscooter, hvilket merke.


Verado

Recommended Posts

Kommer helt an på hvordan kjører du er. Men jeg anbefaler seadoo. De er helt klart den største vannscooter produsenten i verden, og med mange muligheter helt fra en kjempeleken spark på under 200kg til de store X modellene med dempet skrog. Gå inn på seadoo.no og ta testen

"Hvilken vannscooter passer best for meg?"

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Hva jeg har hørt:

 

Kawasaki har saltvannskjølt motor, Yamaha og Seadoo ferskvann.

Yamaha er kongen på haugen også her (alt de lager er jo kvalitet) går roligere og mer solid bygget enn Seadoo. Erfaringer fra personer som har hatt begge.

Yamaha 260 er sprekere enn 310 til Kawasaki selv med mindre hester, Seado har heller ingen sjanse der.

 

Har ingen erfaring selv, bare hørt litt på gutta i scooter miljøet :D

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Vurderer også å bytte ut skjærgårdsjeepen her nede  (Spania) med vannscooter...

 

Er jo selv ingen ungdom, så behovet for hinsides fart er uinteressant... samt at en her kjører i åpent hav

(Middelhavet) og dermed alltid er litt dønninger, som vil merkes vist farten blir i overkant...tror jeg.?? eller ??

 

Vurderer også en Yamaha, etter som jeg har et godt forhold til Japansk driftssikkerhet...

 

Blir nok en brukt maskin... hva bør jeg se etter ved kjøp ???

Maks alder på fartøy ?

2 seter ...3 seter ???

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...