Jump to content

hvor kjøper folk cockpittelt/ kalesje? (Spesialtilpasset)


Seilbåttt

Recommended Posts

Som Framtia sier - handle lokalt hvis du kan (her blir gjerne avstand og pris sentrale spørsmål). Hvis du først skal handle på avstand (dvs hvis det er endel penger å spare) og du kan kjøre til Sverige ville jeg sjekket ut Kapell & Annat i Sverige.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Link to post
Share on other sites

Kapell & Annat i Malmø har suveren funksjon og kvalitet men de er ikke så billige. Jeg tror de av og til tar turen til Osloområdet for å ta mål. Har hatt tre Bavariabåter med cockpitkalesje og sprayhood fra dem. Den ene var spesiallaget da jeg hadde fått fast vindskjerm. De lager pene og funksjonelle produkter med god passform. Jeg har sett mye rart og upraktisk laget av "lokale" produsenter.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...

Etter en sommer med mye vind ga kona beskjed om at sprayhood/bomtelt rykker opp på 1.plass på prioriteringslista. Hadde derfor Rolf fra Kapell och Annat ombord i dag for å grovmåle så han kan gi meg et tilbud. Regner ikke med at det blir billig, men han kan faget svært godt, hadde mange gode forslag, og designer en custom-løsning som virker som kommer til å fungere perfekt.

Link to post
Share on other sites

Regner med at spørsmålet ikke var til meg, men om det allikevel var det så: Nei, min båt er unik og prisen blir nok deretter. Hørte forøvrig med Alf Hansen, men de svarte at de "klarer ikke lage brede nok bøyler". (Hadde nok uansett gått for K&A, da en kompis nylig også bestilte custom og var svært fornøyd.)

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...