Jump to content

Planar dieselvarmer, mulig russisk-produsert, erfaringer?


spilli

Recommended Posts

Hei , har hatt en slik varmer i båten siden 2012 og den har fungert fint og varmer godt :)

 

Etter første sesong sluttet den plutselig å funke, fikk feilmelding i displayet om at kretskortet hadde feil og trodde da "løpet" var kjørt med denne varmeren.

Som et mulig forsøk på å fikse varmeren sendte jeg en mail til produsenten og kryssa fingrene om å få et svar :confused:  Gikk vel en dag så kom det svar fra produsenten på engelsk.

De ville gjerne ha mitt navn og adresse for å sende meg et nytt kretskort. Etter et par uker dukka kretskortet opp i posten som ble sendt fra ST. Petersburg.

Ut med varmeren og inn med kretskortet og varmeren har fungert perfekt etter dette :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Da mottok jeg min nye Planar 4KW dieselvarmer fra en russisk forhandler. Den er identisk med den som selger over disk i hos norsk forhandler under navnet Planar Autotherm, men da til dobbel pris. Riktig nok da med en standard garanti, men han sier samtidig at han ikke har opplevd garantisaker på 4 fire år som forhandler.

Blir spennende å se om den passer rett inn i braketten der Eberspacheren sto.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...
Nimbus4 skrev for 11 timer siden:

Jeg har kjøpt 3 stk 2kw luftvarmere fra servitek.no. To til bilene og en til båten. Virker fantastisk. Ser ut til å være av meget god kvalitet. Anbefaler denne forhandleren. God service og bra varmere. Løp å kjøp.

 

Hvilke biler passer det å montere luftvarmer i?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...