Ip.Content

Logo

Hvor går ferden 10 - 12 juni?

• Logg inn for svare
44 svar på dette emnet

#41 Amorosa Ikke pålogget Postet 11.06.05 17:36

• Medlem
Kjempevær på denne sia fjorden også. Lite vind
Fikk litt regn under støping av såleblokk på min datters grunnmur, men det står jo på sekken at man skal sløse med vann etter støping, så det er jo greit.
Nå skal vi på Sjøbua å feire jobben og sola skinner. :cool:

#42 LALUNA II Pålogget Postet 11.06.05 19:07

• Marex 32 Friendship
  • Medlem

Swande, på 11.06.05 18:27, skrev:

Hvilken værmelding hadde du sett? Både fredag og i dag har det vært kjempevær! Overnattet i Blindleia og dro inn til Lillesand i dag. Lillesand og Blindleia er på sitt flotteste på denne tida. Nesten ikke folk. Kjempehelg!

<{POST_SNAPBACK}>

JA de værgudan :headbang:
Lurt igjen :crazy:
Sitter her og erger meg for jeg ikke trosset været ...men akk .....
til kommende helg så får værgudan legge godsiden til for på sjøen og treffet SKAL jeg :cheers:

#43 Frissy Ikke pålogget Postet 11.06.05 20:28

• Medlem
Søndag blir det fiske øst for mellom borøya og kalvøya. Været ser bra ut og jeg gleder meg til å sitte og gjøre ingenting på fjorden. :fishing:

#44 Tine IV Ikke pålogget Postet 12.06.05 19:40

• Medlem
Nettopp kommet hjem fra HARRY tur til Strømstad i helgen .Hadde store problemer klokken 0600 lørdag morgen på Geitøya ved Hankø ,blåste små %##%%€# .Blei bedre på formidagen så da tusla vi videre til søta bror .Fikk ok plass i Strømstad , etter en liten ankerdram var det rett på Bohus og tur/retur Sandefjord ,Strømstad og div besøk i taxfreen .Gikk hjemover søndag morgen og hadde knallvær helt hjem til Horten da kom regnet ,men med oppfylte skaper så må vi si det var nok en vellykket smuggletur til søta bror .

Tine II

#45 Atco Ikke pålogget Postet 12.06.05 19:42

• Medlem
Vi tok en snartur fra lørdag ettermiddag til søndag formiddag på Ø-Bolærne. Greit vær lørdag kveld, selv om det var litt småsur nordavind. Den nye gjestehavnen er blitt veldig populær, talte 53 båter. Kunne kanskje kommet inn noen til på utsiden av andre, men det var så godt som fullt ja :sailing:

Kan garantere at det blir kamp om plassene der ute i helgene fremover, for ikke å snakke om i ferien....