Jump to content

Princess 330 oppgraderinger


Vrod

Recommended Posts

Hei, veldig hyggelig med ny prosjekttråd. Har du noen bilder av båten så vi kan se litt utgangspunktet du jobber med og hvordan båten ser ut "før"? Om det er lov å be om. :) 

 

 

Lykke til videre med oppussing og oppgradering!

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370

Link to post
Share on other sites

Vel da har jeg kommet et steg videre i mitt prosjekt som jeg har en annen tråd på for det er glassfiber dette gjelder. Benkene bak måtte jo også kappes for og få adkomst til porten det ville jo sett klønete ut med port i akterspeilet og så skulle man liksom ta fart og hoppe over benken, nei det er ikke en sport for halv gamle folk så jeg lagde åpning helt inn. Benkene er nå klare for vannsliping og rubbing.bilde

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Har vurdert det samme på min nå i et par år. mange flotte bilder du har lagt ut og jobben veldig flott jobb. legg ut så mange bilder du kan  :yesnod:

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Svart (redigert)

Fytti katta og rotete det er her, men nå er det ikke så veldig mye igjenn i og rundt byssa før jeg får rydda hele den fremre delen så det er mulig og komme igang med noe annet.https://baatplassen.no/bildearkiv/65/65767/1488492693.jpghttps://baatplassen.no/bildearkiv/65/65767/1488492736.jpg Er litt usikker på om det blei med noen bilder her, det må vel være en enklere måte og gjøre dette på så vil være happy vis noen har en god forklaring på det.

Redigert av Vrod (see edit history)

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

I dag var dagen da det nye flybridge trekket skulle på for første gang, det blei slett ikke som forventet så der har nål og tråd en jobb og gjøre før det funker så da blei det ikke noe bilde i dag heller men jeg kommer sterkere tilbake når manneforkjølelsen har gitt seg. God helj.

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Det er vi jo jeg ligger på den brygga som du kommer til først når du har passert den plassen hvor de setter ut båter. Lykke til med salget. Hvordan båt skal du kjøpe og hvor ligger den? Det er alltid moro og spennende og bytte båt du får ha lykke til med ny båt også. Ligger du ute nå?

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Vi har ligget ute i Hurumhavna på Tofte i vinter, har gjort avtale med 4 stk som kommer på "visning" denne uken - så håper det er mulig å lande et salg etterhvert.

 

Vi har inngått intensjonsavtale om å kjøpe en Birchwood TS 44. Svein Robert trodde ikke han hadde plass enda, men vi kan ligge i Leangbukta en stund. Forrige eier har plass der og de skal ikke kjøpe ny båt. Men håper det blir plass til oss på Storsand så fort som mulig. 

 

"Nybåten" er ganske fin, men vil kreve endel oppgradering både teknisk og kosmetisk på lang sikt. Men vi har tenkt at dette skal være vårt store prosjekt å planen er å flytte ombord når våre to eldste flytter ut av redet om et par år..

Følg vårt båtliv her:

https://www.facebook.com/batlivet

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Vi har ligget ute i Hurumhavna på Tofte i vinter, har gjort avtale med 4 stk som kommer på "visning" denne uken - så håper det er mulig å lande et salg etterhvert.

 

Vi har inngått intensjonsavtale om å kjøpe en Birchwood TS 44. Svein Robert trodde ikke han hadde plass enda, men vi kan ligge i Leangbukta en stund. Forrige eier har plass der og de skal ikke kjøpe ny båt. Men håper det blir plass til oss på Storsand så fort som mulig. 

 

"Nybåten" er ganske fin, men vil kreve endel oppgradering både teknisk og kosmetisk på lang sikt. Men vi har tenkt at dette skal være vårt store prosjekt å planen er å flytte ombord når våre to eldste flytter ut av redet om et par år..

Jeg så på annonsen din og det eneste jeg kunne sette fingeren på der var prisen, hvis jeg ikke hadde båt så tror jeg at jeg ville blitt den neste eieren av båten din for det så billig ut synes jeg . Tre fot syken var ikke noe problem klinker til med en hel haug med det samme men det er bra båter har den akterkabin eller er den uten.

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Vi har kanskje lagt oss lavt, det er litt for å få solgt, samt at jeg vil ha bedre samvittighet om ny eier får noen uforutsette problemer, når han har fått en rimelig båt. Det en jeg også være åpen på overfor interessenter. Håper vi får plass for den nye skuta på Storsand, da kan vi ta en kaffe og en båtprat:)

Følg vårt båtliv her:

https://www.facebook.com/batlivet

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...