Jump to content

Bytte ut mine gamle VP turtellere til nye med LCD timeteller


BOBO II

Recommended Posts

Har noen gamle turtellere i min båt med gammeldags timeteller. Misstenker at de begynner å bli klare for utskiftning.

Har søkt mye her på forumet og Googlet  om det er mulig og skifte over til  nyere turtellere med LCD display. Men finner ingen logisk forklaring på hva som må til for å gå fra det gamle mekaniske til LCD

Noe dårlig bilde men alle instrumenter som Oljetrykk, temp og lading er byttet ut i sommer.

trenger bare nye turtellere da jeg mistenker at disse ikke viser helt korrekt. Timeteller går helt korrekt det har jeg testet, men den ene turtelleren begynner og hoppe litt før den kutter helt ut. Mine turtellere er koblet på blokka TAMD 71B i forkant og ikke til dynamo. Hvis muligheten er der vil jeg beholde timetallet ved bytte til nyere med LCD display??
Noen der ute som har god fiks på dette

 

 

bilde

Redigert av Bergstad (see edit history)

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...