Jump to content

Isiteek med "hvite" fuger. Finnes det fugemasse i samme farge ?


NovaMan

Recommended Posts

Hei

 

Jeg har et par små prosjekter hvor jeg legger Isiteek i båten. Da dørken er teakplater fra Maritim med hvite fuger, så har jeg valgt det samme mht. Isiteek. Som overskriften antyder så leter jeg etter en silikon / fugemasse i samme farge som de "hvite" fugene i Isiteek plankene. Problemet er at de "hvite" fugene ikke er hvite, men mer i retning av "creme".

 

Noen som har gjort tilsvarende erfaring tidligere og som har funnet en fugemasse som matcher her? Evt. vet om en fargehandel eller link med godt utvalg i fugemasser / silikon som tåler vær, vind og vann?

 

Link to post
Share on other sites

Då skjønar eg, trudde dei skulle vere kvite eg. Om du vil ha fugemasse med kremfarge har du eit problem, trur ikkje du vil finne det til dette bruket. Leita tidlegare etter god fugemasse som passa til kremvitt skrogtrekk utan å finne det. Vurderte ei blanding, men det vart for komplisert. Det let seg gjere sjølvsagt.

Redigert av Fjordgubbe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...