Ip.Content

Logo

Østre Bolærne - Nøtterøyskjærgården.

• Logg inn for svare
2 svar på dette emnet

#1 Jeppe Ikke pålogget Postet 21.06.05 22:10

• Medlem
Eh.... ble litt paff da jeg oppdaget at denne vår "nye perle" i Vestfoldskjærgården ikke er med i oversikten her på foraet.

Kun en liten smakebit fra hjemmesiden til Østre Bolærne:

Gjestehavna på Bolærne vil bli en havn ytterst i skjærgården, med alle fasiliteter du forventer å finne i en moderne gjestehavn; vann, strøm, servicebygg, kiosk og serveringsmuligheter. Noe son innebærer at du får uthavnens naturkvaliteter og en moderne havns komfort. Selve havna vil stå ferdig første uka i juni. Servicebygget noe senere. Inntill havna er ferdig kan det fortøyes på bryggene etter hvert som bryggene blir lagt ut og bygningsarbeidene avsluttes.

Fra og med 1 juni vil vi ta følgende priser i gjestehavna:

Dagsbesøk: Gratis

Over natta:

Til 30 fot - kr 110,-
31 - 40 fot - kr 160,-
41 fot og over - kr 230,-

Dusj: 20,-
Vaskemaskin: 20,-

#2 Atco Ikke pålogget Postet 06.07.05 18:56

• Medlem
Helt enig i at Østre Bolærne er et KJEMPESTED :flag:
For de som ikke har vært der, men vil prøve så les tips om innseiling i denne tråden

#3 Whistler Ikke pålogget Postet 04.09.05 23:10

• Medlem
Slenger inn noen bilder fra Bolærne.
Første bildet viser skjæret som ligger mellom havna og Siveskallen. 7-8 m dybde mellom skjæret og Siveskallen. Noen velger å gå på nordsida av dette skjæret. Jeg endte opp bak rutebåten ut til Bolærne. Den (og jeg) gikk på sørsiden.

Post bilde

På dette bildet ser dere to båter på tur inn. De går også på sørsida av skjæret på det første bildet. Jeg har også sett flere båter gå på nordsiden av skjæret, men majoriteten går på sørsiden.

Post bilde

Så et oversiktsbilde over havna.

Post bilde

Redigert av Whistler: 04.09.05 23:11