Jump to content

Montering av kontrollboks - hvordan få den til å passe?


MegaTrondy

Recommended Posts

Har montert vindskjerm på min askeladden, men nå er kabelene til kontrollboksen akkurat for kort. Noen gode tips? Kontrollboksen satt over det store hullet før men på grunn av vindskjermen kommer spaken borti slik at jeg måtte flytte den litt fram. Alternativet er å flytte den tilbake, men da må jeg på en eller annen måte bygge ut litt for å unngå konflikt. Har forsøkt med en 2x6 planke, men det gikk ikke pga vindskjermen skrår oppover.

 

bilde

Redigert av MegaTrondy (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Det går an, men hvis det går an å bruk de jeg har er jo det greiere. Har aldri byttet kabel før. Er det en en stor jobb og hva koster det eventuelt? Lurer på om jeg skal flytte boksen tilbake der den var og skru de her mellom for å få rett vinkel i forhold til vindskjermen. Tror dere det går? http://www.biltema.no/no/Bygg/Beslag/Dor/Dorstoppere-2-stk-2000017338/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...