Jump to content

Tresjark stjålet på Sotra, noen som har sett den?.


Gudrun

Recommended Posts

M/S AIOLOS skrev for 1 time siden:

Alt hadde blitt så mye enklere hvis det også var et bilde av båten. Synes også det er påfallende lite reaksjoner på dette innlegget, sikkert fordi det ikke gjelder Østlandet....... smekk på fingrene nå :saint:

Jeg skal se etter den, men hvilken fart gjør den? Jeg antar den kan være og se på Østlandet en gang i slutten av neste uke? Og hvordan ser den ut? Eller står det navn og at den er stjåelet på hekken/siden? Hva skal jeg se etter?

Nå kommer sommeren?

Link to post
Share on other sites

Jo, du skal se etter en båt som sikkert er stjålet av en med opprinnelse fra østlandet. Oppriktig talt så lurer jeg på om arrogansen har noen grense her inne. Det finnes faktisk noen som har øynene åpne som også ferdes i sitt yrke på vei langs kysten og i yrke i båt som kan tenkes å se noe som kan hjelpe eier.

Link to post
Share on other sites

M/S AIOLOS skrev for 18 timer siden:

Alt hadde blitt så mye enklere hvis det også var et bilde av båten. Synes også det er påfallende lite reaksjoner på dette innlegget, sikkert fordi det ikke gjelder Østlandet....... smekk på fingrene nå :saint:

 

Mulig jeg misforstår deg, men " Påfallende lite reaksjon " må du i så fall rette mot oss vestlendinger...

Eller forventer du at de "hiver" seg rundt der øst, for en sjark som er forsvunnet her vest ??

Link to post
Share on other sites

Ida Marie III skrev for 3 timer siden:

 

Mulig jeg misforstår deg, men " Påfallende lite reaksjon " må du i så fall rette mot oss vestlendinger...

Eller forventer du at de "hiver" seg rundt der øst, for en sjark som er forsvunnet her vest ??

Jeg vil ønske deg og alle andre en fortsatt god helg og lar det bli med det.:smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...