Jump to content

Hvor kjøpe slike plastklips for feste av kabler?


Kjellg

Recommended Posts

Knurrbart skrev 10 minutes ago:

om du titta litt rundt der så er de også å få i metall med gummitrekk. Sikkert greit på større dimensjoner.  Dette har forsåvidt også biltema en variant av http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektrisk/Kabelklips-og-isolasjon/Gummibelagt-klammer-2-stk-2000016460/

Desse har eg og brukt i haugavis, men er skuffa over dei. For det første er det altfor store hull for feste, skjønar ikkje kvifor, og for det andre har gummien byrja forvitra etter berre nokre år. Produsert i Kina sjølvsagt. Men so har eg og dei som er like fine. Desse av plast hadde eg og problem med å få fatt i, difor brukte eg desse andre.

 

Link to post
Share on other sites

Kjellg skrev 6 minutes ago:

De med gummi har jeg, men jeg ønsket i tilleg noen mere anonyme klips. Synes av og til at de med gummi blir vel "grov". Om man bare skal henge opp en enkelt leder på 1,5 eller 2,5mm2 så synes jeg ikke det blir "pent" med de gummiklipsene

 

Heilt samd, du er som eg oppteken av at det skal sjå bra ut her og!

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)
Fjordgubbe skrev 3 minutes ago:

 

Heilt samd, du er som eg oppteken av at det skal sjå bra ut her og!

Det har du helt rett i :) Er aldri fornøyd før det er perfekt ;) 

En ting er "bruksverdien" men det skal jo se bra ut også. 

De plastklipsene har jeg lett etter lenge. Googlet en masse men aldri funnet de, før nå ;)

Redigert av Kjellg (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Joltus skrev for 5 timer siden:

DER var de eg tenkte på når eg leste ts første gang! Visste eg hadde sett noe lignende i metall her på jobb. De er nok neppe kjøpt på BT, men utseendet er likt.

For de plast greiene ser jo ikke vakkert ut? 

 

De er i alle fall litt mere diskré en de store med gummi. Har bestilt noen plastklips fra Kina nå, men de i metall fra bt så jo også fin ut.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...