Jump to content

Tråden for "filmklipp fra siste tids båtturer"


Lenasmartin20

Recommended Posts

Da har jeg postet en ny snutt på 3 minutter fra Lørdagens båttur, videoen er fra innseilingen til Kragerø, var så høyvann at jeg bare hadde noen få cm klaring til å komme under øybrua, normalt har jeg 30 cm + så hadde litt stor fart og ble litt stressa et lite sekund ;)

Supert om noen vil hjelpe meg ved å dele denne linken på Facebook eller lignende!  Får jeg 10000 visninger på Youtube kanalen, så får jeg tilgang til litt flere funksjoner :clap:

 

 

Redigert av Lenasmartin20 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tok skuta en altfor skjelden tur opp i fart her om dagen! Ligger fantastisk pent i vannet og dersom den er ikke alt for "ferielastet" gjør Suzukin jobben godt!  27 knop på 3/4 pådrag! Max ca 34-35 knop!  Har et spørsmål jeg gjerne tar imot ideer om!  Sliter litt med å få tungt lastet båt opp, mennår den kommer opp, kan jeg bare tilte Zukin opp ca 50% ellers begynner den å "slippe" Bør jeg vinkle motoren mere for å få den lettere opp, tenker bore hull i en 10 mm syrefast flattjernsbit eller lignende og legge imellom på øvre bolter!  Da bør den vel gå lettere opp, og jeg vil fortsatt ha plenty med trim!  Erfaringer/ideer!??

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
Kenneth 81 skrev for 3 timer siden:

Tenkte jeg skulle legge inn ett filmklipp, men finner ikke helt ut åssen? :nonod:

 

Hvordan fikk du lagt til de youtube-klippene? 

Tror du må laste det opp på YouTube først (hvis du har eget filmkutt) og deretter bare legge en link eller noe slikt inn her?

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Kenneth 81 skrev for 3 timer siden:

Tenkte jeg skulle legge inn ett filmklipp, men finner ikke helt ut åssen? :nonod:

 

Hvordan fikk du lagt til de youtube-klippene? 

 

Hei! Hvis du skal legge inn et Youtube klipp, bare kopier linken og lim den inn, så kommer videoen rett inn i feederen her!

Link to post
Share on other sites

Pequod skrev 40 minutes ago:

Lenge siden jeg har laget noen videokutt, har masse uredigert liggende...men her er et kutt jeg fikk redigert sammen fra årets første båttur. Tatt med et GoPro-kamera.

 

 

Tidlig på'n i år! Hvor i landet er dette?

Link to post
Share on other sites

Lenasmartin20 skrev On 21.7.2017 at 1.08:

Her har jeg laget en timelaps fra Rauane til Kirkeholmen i kragerø, var veldig lavvann, så var ikke mere enn så vidt 27 fotern kom seg gjennom Eidskilskanalen!

 

Fint om noen vil dele videoen på facebook!

 

Denne filmen er laget med Lapsit på Android telefon, fint hvis du vil dele din timelaps,eller andre båtfilmer her!  Hvis du ikkehar Youtube, gi meg beskjed, så kan leg laste filmen opp for deg i min youtube kanal:  Baatkanalen

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Lenasmartin20 skrev On 3.7.2017 at 23.35:

Hvilken type seilbåt er detter forresten?

 

Kjente meg igjen en del plasser der ja, og lurte også på hvilken båttype dette er. Ser ut som en 80 talls svenske størrelse 33-35 fot eller noe?

 

Og lurer selvsagt på hvorfor det endte med tauing fra Sjøreddningen :-)

---

Edit: Contrast 36 står det i profilen til Bidevind. Akkurat min båttype det der. Noe å se etter når ungene har sluttet å være med :-)

Redigert av Avmønstret# (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...