Jump to content

Pris på Owatrol D1


FreddyB

Recommended Posts

Har sjekka litt prisar rundt omkring på Owatrol D1/D2, og det er mildt sagt store variasjonar i pris! Berre på Sandane varierte ein 10-liter med D1 frå 1040,- til 1460,-. I Førde kom prisen på 10-liter på 1006,- :crazy:

 

Skulle eg ha kun ein liter, var prisen på det dyraste 189,- pr liter. :cryin:

 

Men så oppdaga eg kundeavisa til Coop Byggmix i går.. 3 liter Owatrol D1: 259,- Dette gjev ein literpris på 86,33 pr liter! 3 liter Owatrol D2: 298,-

 

Kan ikkje fatte og begripe at ei standardvare som dette skal kunne variere så jæklig i pris..

 

Og i morgon stikk eg på Coop'en og kjøper 30 liter..

 

:flag:

 

Errh.. Dette tåler å stå lagra ein sesong eller sju, ikkje sant..?

Link to post
Share on other sites

Har du sjekket med malerbutikkene i nabolaget om de selger D1 i løsvekt? En lokal butikk her jeg bor har pleid å selge fra fat til under femtilappen for literen. Bare å komme med tomkanner og fylle på det man trenger.... Går ut fra at flere butikker også har denne servicen.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Prisen på Owatrol kan vel være inntresant for mange, siden det generelt er blodyrt... :cryin:

Jeg undersøkte litt i Skien og de selger 10l spann med D1 for 869,- hos Christoffersen C.

Er det noen som kjenner til butikker som selger fra fat i Grenlandsområdet?

 

Hilsen Hans

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...