Jump to content
LM 9725

Noen som har erfaring med Aqua Marina gummi-seiljolle?

Recommended Posts

LM 9725   
LM 9725

Noen som har  tanker, erfaring eller tiltro til et slikt konsept? Aqua Marina er vel egentlig et billigmerke blant annet xxl fører, og er det en grunn til at ingen andre har kommet på å sette seil på gummijolla?

81012pioneerA.jpg?1

https://www.seasea.no/båt-och-motor/båt/gummibåt/seiljolle-gummibåt-aqua-marina-pioneer

Bostedskommune: Sør-Trøndelag, Trondheim Båtfabrikat/modell: Nord West 900 CC Navn: BOHEME Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LM9725 AIS type: Class B

Del dette innlegget

EiSvIn   
EiSvIn

Har sett konseptet flere ganger andre steder, men det er vel ingen stor suksess. For å daffe rundt i bukta er det sikkert fint. Men med den riggen og såpass mye motstand det er i en gummibåt tror jeg ikke det er noen regattaseiler akkurat. Tror heller jeg hadde kjøpt gummibåt og seilbrett hver for seg. 

Men det skal sies at denne hadde en langt hyggeligere pris enn de andre jeg har sett. 

Redigert av EiSvIn
Bostedskommune: Akershus, Skedsmo Båtfabrikat/modell: Maxi 108 Navn: Eventyret Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Vis emner ut fra nøkkelord:

Utvalgte emner:
     Båtrelaterte nyheter i media
     Denne helgen går turen til......
     Hva har du gjort med båten i dag?
     Hvor er dette?