Jump to content

Video frå dine turar!


aleksbe

Recommended Posts

aleksbe skrev On 7.11.2017 at 21.18:

Hei!

Har ikkje funne ein lik tråd, så prøver meg eg.

 

Post dine egne filmar frå dine turar! Tanken er ein tråd der ein kan sjå film frå baatplassens egne medlem :smiley:

 

Mine to bidrag, 2 stk stemningsfilm, begge tur/retur Husnes - Shetland. 


 

 

 

Veldig bra, særlig 2017. Hva er soundtracket?

Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...
  • 4 år senere...

Prøver å skremme liv i en gammel tråd.  Mange fine videoer her!
Lengter etter litt sommer, så fant fram noen opptak fra siste sommer. Var et par uker i Arendal, fikk med oss et par turer rundt Hisøy.

 

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...

Håper flere kan legge ut det de har på video fra båtlivet. Synes slik er morsomt å se. Plutselig oppdager man nye spennende steder å sette på liste for neste ferie.

Har tuklet sammen noen videoer fra i år og i fjor. Morsomt å ha litt å titte på når det er mørkt og kaldt ute. Link til kanalen i signaturen.

 

Gog Jul!

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...