Jump to content
Bjørn Løvjomås

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900

Recommended Posts

Bonus   
Bonus

Dette høres veldig spennende ut. Har absolutt lyst til å bli med :thumbsup:

Bostedskommune: Østfold, Moss Båtfabrikat/modell: Windy 37 Grand Mistral HT Båttype: Motor Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Bonus V

Del dette innlegget

Frissy   
Frissy

Dette kunne jeg tenker meg, alt etter hvilken dag det blir og hvor. Men har jo fulgt med på nett, så hadde vært spennende å se litt mer og høre litt. 

Båttype: Motorseiler Kallesignal: LA9949 MMSI: 258127120

Del dette innlegget

Gunga Din   
Gunga Din

Jeg kommer ! :thumbsup:

hadde vart kult med bare BP-folk !

Bostedskommune: Vestfold Båtfabrikat/modell: Najad 371-58, K6-52 Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Gunga Din og Solvind Seilnr.: 58 og 52 Kallesignal: SA8004 MMSI: 265600660 AIS type: Class B

Del dette innlegget

alf-inge   
alf-inge
15 hours ago, Kenneth82 said:

Synd dette er på feil side av fjellene ... håper dere kan livesende på Facebook! 

Lykke til - misunner dere som har mulighet til å delta 😉

15 hours ago, Bjørn Løvjomås said:

Live sending var et tema i samtale med Euklid. Så vi får se hvordan det går med det prosjektet. Ellers er det jo fort å rulle seg noen mil.. 😎 kombinere det med å se på ny båt feks.. 😉

Jeg vet av egen erfaring at når det kommer til båtrelaterte hendelser så sitter milene løst.. 😂😂

Egentlig er det vel i feil ende av landet. :smiley: Og selv om milene jevnt over sitter løst, så er vel 3500 km for et foredrag litt i overkant. Selv for et godt foredrag, som det ser ut til å bli. Lykke til!

Bostedskommune: Troms, Tromsø Båtfabrikat/modell: Albin 78 Båttype: Seil Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast Navn: Frøya Seilnr.: NOR2337

Del dette innlegget

Nero II   
Nero II

Jo tidligere dato kommer, jo enklere er det å planlegge. Det verste er dato i siste liten, da er det alltid mye styr med å endre planer etc.

Båtfabrikat/modell: Tromøy 23

Del dette innlegget

Kystskippern   
Kystskippern

Jeg har også muligheter til å stille bra lokale til rådighet. Plass til ca 150 personer, parkeringsplass til 50-60 biler, OK AV-utsyr, rett ved en T-banestasjon. Hvis vi vet antall deltagere på forhånd er det mulig å bestille noe å spise, uansett er det muligheter for å lage kaffe. Stort sett ledig alle dager fra klokken 18 og utover.

Ligger på Blindern i Oslo. Leie kr. 0.-

Redigert av Kystskippern
Bostedskommune: Akershus Båtfabrikat/modell: Nordkapp Enduro 805 - Evinrude 300 hk G2 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

@Kystskippern

Dette høres jo veldig greit ut. Kanskje vi skal bestemme oss for dette lokalet først som sist. Det er jo litt større en dette på Kjelsås.   Så jeg tenker at det er fristende å slå til på dette tilbudet. 

Ihvertfall ikke mulig å klage på leieprisene.:thumbsup:

Å etter kl 18 tenker jeg er en super fordel. For de som evt kommer litt langveisfra.

Jeg sender deg en pm

@Nero II

Det er jeg helt enig med deg i. Målet mitt er å lande et sted så fort som mulig. Deretter dato.  Håper det faller på plass i løpet av helgen. 

Bostedskommune: Aust-Agder, Arendal Båtfabrikat/modell: Princess P 440 Båtlengde: 41- fot Navn: White Lady Kallesignal: LG 2522

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Da er lokale bestemt. 

Jeg takker kystskipper for generøst tilbud. 

Kanskje du @Kystskippern forteller hvor vi skal holde hus. 🌞

Bostedskommune: Aust-Agder, Arendal Båtfabrikat/modell: Princess P 440 Båtlengde: 41- fot Navn: White Lady Kallesignal: LG 2522

Del dette innlegget

Kystskippern   
Kystskippern

Vi skal holde til i et lokale på Blindern hos Meteorologisk institutt. Adressen er Henrik Mohns plass 1 med innkjøring fra Problemveien. Det er som nevnt mulig å parkere 50-60 biler på eiendommen (10 el-bil plasser). Flere detaljer om dato og klokkeslett kommer når @Bjørn Løvjomås har avklart dette med @Euklid

Redigert av Kystskippern
Bostedskommune: Akershus Båtfabrikat/modell: Nordkapp Enduro 805 - Evinrude 300 hk G2 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Tom Rør   
Tom Rør

Dette høres helt framifrå ut👍🏼👍🏼

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Princess P42 -08 2xD6 435 Båttype: Motor Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Plast Navn: Mon Bijou Kallesignal: LG 3644 MMSI: 258147760

Del dette innlegget

Framtia   
Framtia

vi gleder oss! ps, husk å beregn god tid til foredraget, minst 2x45 min og en skikkelig pause.

Bostedskommune: Akershus, Gjerdrum Båtfabrikat/modell: x Båtlengde: 41- fot Navn: Framtia Seilnr.: NOR15283 Kallesignal: LL3844 MMSI: 258177220 AIS type: Class B

Del dette innlegget

Key Freak   
Key Freak

Dette er spennende!

Bostedskommune: Akershus, Bærum Båtfabrikat/modell: Viksund 350 St. Cruz Båttype: Motor Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LD7840 MMSI: 825797821

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

En kjapp tellerunde nå sier ca 15 stk. 

Det er veldig bra med alle som sier de har lyst å være med. Da får vi et ca antall å forholde oss til. Så dere må gjerne skrive at dere ønsker å delta. 

Jeg ser for meg at vi starter ca kl 19. Som nevnt er det sikkert lurt med en god pause. Kaffi er nevnt

Men kanskje er det noen som mener vi bør ha noe å tygge på og? 

Del dette innlegget

Ben Sin   
Ben Sin

Svært interessert jeg også, men avventer til tidspunkt. Lang reiseveg. 

Del dette innlegget

larshans1   
larshans1

Dersom tidspunktet passer, så kommer det nok 2 fra oss 😊

Bostedskommune: Østfold, Sarpsborg Båtfabrikat/modell: Bavaria 38 Holiday Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Seilnr.: NOR15270

Del dette innlegget

Kallethekid   
Kallethekid

Jeg har lyst å være med.

Bostedskommune: Østfold, Fredrikstad Båtfabrikat/modell: Windy 23 FC, RJ85, Maxi 95 Båttype: Annen Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Navn: Kosebåten

Del dette innlegget

Kystskippern   
Kystskippern

Det går også an å se an hvor mange som dukker opp og bestille pizza i forhold til det.

Del dette innlegget

Popeye70   
Popeye70

Jeg kommer forutsatt at jeg har tid. Skulle det klaffe med barnevakt så kommer vi kanskje 2 stk.

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Dufour 385 Gran Large Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Almara

Del dette innlegget

Lars O   
Lars O

Olsen er med 😎

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Jeanneau Prestige 36 fly Båttype: Motor Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Plan B

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Jeg har meldt med Euklid igjen.  Han foreslår 18 januar. Så foreslår jeg kl 19

Hva tenker Bp om den datoen. Og klokkeslett.

Når det gjelder mulighet for pizza så er jo det en glimrende pause aktivitet. :thumbsup:

Del dette innlegget

larshans1   
larshans1

Passer fra kl 18 den dagen for oss!

Bostedskommune: Østfold, Sarpsborg Båtfabrikat/modell: Bavaria 38 Holiday Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Seilnr.: NOR15270

Del dette innlegget

Popeye70   
Popeye70

Ser ut til å passe for meg (og muligens kona).

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Dufour 385 Gran Large Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Almara

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Dette ser lovende ut. Får jeg ikke sterke motforestillinger i kveld tror jeg vi banker både dato og klokkeslett. 

Del dette innlegget

OC393   
OC393

Dette høres spennende ut. X er satt i kalenderen :thumbsup:

Bostedskommune: Buskerud, Drammen Båtfabrikat/modell: Beneteau Ocean Clipper 393 Båttype: Motorseiler Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast AIS type: Class B

Del dette innlegget

Tom Rør   
Tom Rør

Den må jeg få med meg👍🏼

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Princess P42 -08 2xD6 435 Båttype: Motor Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Plast Navn: Mon Bijou Kallesignal: LG 3644 MMSI: 258147760

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn