Jump to content
Bjørn Løvjomås

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900

Recommended Posts

Key Freak   
Key Freak

Jeg er med!

Bostedskommune: Akershus, Bærum Båtfabrikat/modell: Viksund 350 St. Cruz Båttype: Motor Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LD7840 MMSI: 825797821

Del dette innlegget

sap_2000   
sap_2000

Har fulgt tråden fra dag 1 og drømt meg bort .  Var som andre har sagt litt vedmoding når turen gikk mot slutten, så vil svært gjerne bli med på foredraget og møte Mr Euklid og andre BP`ere 😀

Bostedskommune: Akershus Båtfabrikat/modell: Integrity 346 EST - SeaDoo GTX300 Båttype: Motor Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Ben Sin   
Ben Sin

Dagen er krysset av! 

Del dette innlegget

Makiki 4   
Makiki 4

Jeg kommer!

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Jeanneau SO 35 Båttype: Seil Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Navn: Makiki 4 Seilnr.: NOR11218 Kallesignal: LE3261 MMSI: 757972480 AIS type: Class B

Del dette innlegget

Kaskazi   
Kaskazi

Jeg kommer. 

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Nimbus 380 Carisma, Zodiac Pro man 12 Båttype: Motor Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Kaskazi Kallesignal: LI4279 MMSI: 258102820 AIS type: Class B

Del dette innlegget

Klstad   
Klstad

Jeg kommer også 😀

Båtfabrikat/modell: Jeanneau Sun Odyssey Båttype: Seil Båtlengde: 31-35 fot

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Deltakere som har meldt sin interesse så langt 

Tjorven III, Euklid, Compromise, Bjørn Løvjomås, godthaab, Pequod, veritas, Bonus, Frissy, Gunga Din, Kystskippern, Framtia, Key Freak, larshans1 +1, Kallethekid, Popeye70(+1), OC393, Tom Rør, sap_2000, Ben Sin,  Makiki 4, Kaskazi, Klstad, og selvfølgelig Lars O.😎

Til nå er vi altså allerede 25 stk. 

Dette er utrolig spennende.

Beklager om jeg skulle ha glemt noen, det er bare en rask telling. Alle er hvertfall hjertelig velkommen. 

Redigert av Bjørn Løvjomås
Bostedskommune: Aust-Agder, Arendal Båtfabrikat/modell: Princess P 440 Båtlengde: 41- fot Navn: White Lady Kallesignal: LG 2522

Del dette innlegget

Lars O   
Lars O

Jaja......glemt igjen 😭

Lars O

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Jeanneau Prestige 36 fly Båttype: Motor Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Plan B

Del dette innlegget

Lazyjack   
Lazyjack

For en som ikke har fulgt tråden til Euklid, hvor gikk turen hans? Link til tråden hadde vært fint.

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Kommentar fra moderator: Har lagt den inn i 1. innlegg også.

Redigert av Ingar
Bostedskommune: Aust-Agder, Arendal Båtfabrikat/modell: Princess P 440 Båtlengde: 41- fot Navn: White Lady Kallesignal: LG 2522

Del dette innlegget

Seiler   
Seiler

Jeg kommer. Kjempe bra tiltak.

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Seilbåt Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast AIS type: Class B

Del dette innlegget

S/Y MAMOSA   
S/Y MAMOSA

Veldig spennende!

Jeg kommer, muligens med rederinnen.

Bostedskommune: Akershus, Frogn Båtfabrikat/modell: Jeanneau Sun Odyssey 44i Båttype: Seil Båtlengde: 41- fot Navn: S/Y MAMOSA

Del dette innlegget

lurvetass   
lurvetass

Jeg kunne også tenke meg å være med.

Men må ta forbehold om at det passer.

Bostedskommune: Østfold, Fredrikstad Båtfabrikat/modell: Marex 300 Sun Cruiser 2010 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Sahara   
Sahara

Tror og håper jeg får vært med.

Bostedskommune: Oslo Båttype: Seil

Del dette innlegget

Wåland   
Wåland

Jeg satser på å komme.

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Det gleder meg å se for hver og en som melder sin interesse.  

Både å treffe Bp venner og høre Euklid blir gøy

Del dette innlegget

Pequod   
Pequod

Datoen er herved spikret. Får ny turnus på jobben så jeg vet egentlig ikke hvordan jeg jobber da, men hvis jeg får kveldsvakt er jeg "syk" den dagen... :giggle: (ikke si det til jobben da...) :lol:

Bostedskommune: Akershus, Nesodden Båtfabrikat/modell: Nidelv 24 (1974) Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast Navn: Bergtatt Kallesignal: LA 3471 MMSI: 257008590

Del dette innlegget

Hulda   
Hulda

Hulda melder seg på.

Bostedskommune: Akershus, Vestby Båtfabrikat/modell: Hjemmelaget/seiler Båttype: Seil Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Stål Navn: Hulda Kallesignal: LJ9569 AIS type: Class B

Del dette innlegget

Propell1   
Propell1

Jeg melder meg på.  Skal bli litt gøy å se så mange BP-folk samlet på ett sted også!

Båtfabrikat/modell: Saga Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Popeye70   
Popeye70

Her blir det så mange BP-medlemmer tilstede at vi burde vurdere en kjapp presentasjonsrunde før foredraget starter. Alle får f.eks. 15 sekunder til å si hva de heter på Båtplassen og hva de heter i det virkelige liv (hvis de vil offentliggjøre det). Det går kjapt, og det gjør det enklere å sette ansikt på de forskjellige BP-navnene. :thumbsup:

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Dufour 385 Gran Large Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Almara

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Jeg har tenkt noe liknende . Tror det er helt ok bruk av tid.. :thumbsup:

Del dette innlegget

Busch   
Busch

Jeg kunne også tenke meg å være med.

Men må ta forbehold om at det passer.

Bostedskommune: Akershus, Gjerdrum Båtfabrikat/modell: Bavaria Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast Navn: Tone Bella VII

Del dette innlegget

HaHa   
HaHa

Flott tiltak! Jeg vil også gjerne være med.

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: First Class 8 Båttype: Seil Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast Navn: Hydra Seilnr.: NOR 6647 Kallesignal: LA9221 MMSI: 258229270

Del dette innlegget

fredriksen   
fredriksen

Jeg kommer!  Selv om det ikke er "pinne" på min båt :-)

:-) steinar

Bostedskommune: Akershus, Skedsmo Båtfabrikat/modell: Skarpnes 25 Weekender, F/F Skarven Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LJ7983 MMSI: 257611180

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Dette arrangementet er for de fleste båttyper, uavhengig om det er pinne eller ikke. :thumbsup:

Men her må nok vi som har tørste motorer innrømme at seilbåtene har en fordel. De kan dra langt.. økonomisk. 

Så et slikt foredrag om en sånn tur som Euklid og Origo har vært på.. kan kanskje få det til å krible litt i enhver motorbåtmann eller kvinne. 

Nå begynner vi faktisk å nærme oss 50 deltakere. Allerede.. å enda har vi plass til mange flere. 

Jeg tenker jo at dette foredraget og mulighet for samtale, er spesielt interessant for dere som går med planer for langtur. 

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn