Jump to content
Bjørn Løvjomås

Langtur, foredrag v Euklid. Meteorologisk institutt 18.Jan. kl 1900

Recommended Posts

Indy   
Indy

Tror vi kommer, 2 stk.

Bostedskommune: Akershus, Ski Båtfabrikat/modell: Jeanneau 36i Performance Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Indy Seilnr.: NOR12063

Del dette innlegget

VirtualMe   
VirtualMe

Jeg kommer

Bostedskommune: Akershus, Lørenskog Båtfabrikat/modell: Bavaria 44 Vision Båttype: Seil Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Plast Navn: Hvalborg Seilnr.: NOR15107 Kallesignal: LE6349 MMSI: 257766290 AIS type: Class B

Del dette innlegget

Komodo   
Komodo

Jeg vil gjerne komme om det er plass :-) 

Bostedskommune: Østfold, Hvaler Båtfabrikat/modell: Viksund Futura 900

Del dette innlegget

Komodo   
Komodo
Popeye70 skrev On 12.12.2017 at 1.41:

Her blir det så mange BP-medlemmer tilstede at vi burde vurdere en kjapp presentasjonsrunde før foredraget starter. Alle får f.eks. 15 sekunder til å si hva de heter på Båtplassen og hva de heter i det virkelige liv (hvis de vil offentliggjøre det). Det går kjapt, og det gjør det enklere å sette ansikt på de forskjellige BP-navnene. :thumbsup:

Godt forslag, støtter det! 

Del dette innlegget

Popeye70   
Popeye70
Komodo skrev for 2 timer siden:

Bruker du Sterilan? Det er alltid plass til en som bruker Sterilan, i følge reklamen på 80-tallet. :giggle:

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Dufour 385 Gran Large Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Almara

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås
Komodo skrev for 7 timer siden:

Klart det er plass til deg Komodo

Bostedskommune: Aust-Agder, Arendal Båtfabrikat/modell: Princess P 440 Båtlengde: 41- fot Navn: White Lady Kallesignal: LG 2522

Del dette innlegget

Komodo   
Komodo

Supert! Jeg kjøper inn Sterilan for andedningen :giggle: (husker reklamen ja)

Del dette innlegget

Tjorven III   
Tjorven III

Har akkurat brukt en ukes tid tilrå pløye gjennom reisetrådenntil Euklid for 3. Gang. 

Fortsatt like spennende. 

Vi er en gjeng på 4-5 BP folk som gleder oss til 18. Jan. 

Sees alle sammen !

Tjorven 3

Bostedskommune: Østfold Båtfabrikat/modell: Bavaria 46 C Båttype: Seil Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås
Tjorven III skrev 4 minutter siden:

Har akkurat brukt en ukes tid tilrå pløye gjennom reisetrådenntil Euklid for 3. Gang. 

Fortsatt like spennende. 

Vi er en gjeng på 4-5 BP folk som gleder oss til 18. Jan. 

Sees alle sammen !

Tjorven 3

Supert. Jeg har vært delvis gjennom jeg og nå. 

Disse 4-5 du nevner, er det folk som har meldt sin ankomst her .spør for å holde sånn  ca telling. 

Bostedskommune: Aust-Agder, Arendal Båtfabrikat/modell: Princess P 440 Båtlengde: 41- fot Navn: White Lady Kallesignal: LG 2522

Del dette innlegget

Kaptein Klein   
Kaptein Klein

Hei,

Jeg blir gjerne med.

1 person.

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Ca tall nå er 46.. om jeg ikke teller med de som TjorvenIII nevner

Plass til enda 100 stk.. ca.  

Hva tenker folk kunne være ok å spise, alternativ så langt er pizza eller baguett. 

Redigert av Bjørn Løvjomås

Del dette innlegget

Impuls 3   
Impuls 3

Jeg blir gjerne med.

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: HR-31 2007 Båttype: Seil Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LE3502

Del dette innlegget

Komodo   
Komodo
Bjørn Løvjomås skrev for 4 timer siden:

Hva tenker folk kunne være ok å spise, alternativ så langt er pizza eller baguett. 

Pizza 

Del dette innlegget

Popeye70   
Popeye70

Pizza funker fint for meg også. Da kan vi bestille etter antall som møter opp.»

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Dufour 385 Gran Large Båttype: Seil Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Navn: Almara

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Vi må vel bestille en stund i forveien? 

Eller klarer de å håndtere mellom 50 og hundre stk sulten Bp på strak arm?

Del dette innlegget

Popeye70   
Popeye70
Bjørn Løvjomås skrev 19 minutter siden:

Vi må vel bestille en stund i forveien? 

Eller klarer de å håndtere mellom 50 og hundre stk sulten Bp på strak arm?

Hvis det f.eks. er oppmøte kl 1900 kan vi forhåndsbestille X pizzaer med levering 1930. Når vi ser endelig antall deltagere som møter opp kl 1900 kan vi legge inn en ekstra bestilling på noen få pizzaer med samme leveringstid som opprinnelig bestilling.

Bestiller vi baguetter er det lett å ende med for få eller for mange.

Men alt dette kan vi unngå ved å ha en forpliktende påmelding så vi ikke har stort slingringsmonn på deltagerantallet. Da blir det enklere å forhåndsbestille korrekt mengde mat.

Del dette innlegget

Tjorven III   
Tjorven III

Bjørn

Melder ankomst for alle sammen jeg.  

Tjorven3

Bostedskommune: Østfold Båtfabrikat/modell: Bavaria 46 C Båttype: Seil Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Jeg er ikke så glad i bindende påmelding. Erfaringsmessig så er det noen som blir syke, å da stemmer ikke antallet uansett.  Så jeg tror vi satser på at denne påmeldingen vi har her og nå er dekkende.  Da får vi en liten smakebit av pizza . 

Jeg har snakket med Dominos på Ullevål. De kunne levere pizza til oss den dagen 230 kr pr pizza .det er til 4 mann.

Del dette innlegget

Popeye70   
Popeye70
Bjørn Løvjomås skrev for 2 timer siden:

Jeg er ikke så glad i bindende påmelding. Erfaringsmessig så er det noen som blir syke, å da stemmer ikke antallet uansett.  Så jeg tror vi satser på at denne påmeldingen vi har her og nå er dekkende.  Da får vi en liten smakebit av pizza . 

Jeg har snakket med Dominos på Ullevål. De kunne levere pizza til oss den dagen 230 kr pr pizza .det er til 4 mann.

Good thinking. Det er nok bare mitt «Obsessive Compulsive Disorder»-gen som slår ut og liker å ha kontroll... :giggle:

Del dette innlegget

Sitrin   
Sitrin

Vi kommer 2 stk (håper det fortsatt er ledig plass).

Dette ser jeg virkelig frem til :-)

Bostedskommune: Akershus, Oppegård Båtfabrikat/modell: Flem 350. Mercury rib Båttype: Motor Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

Vi har masse ledige plasser enda. Det er plass til ca 150 totalt har jeg forstått. @Kystskippern får korrigere meg om jeg tar feil. 😀

Vi er ca 50 pr nå.

Del dette innlegget

Kystskippern   
Kystskippern

150 går helt fint, så det er bare å melde seg på :thumbsup:

Bostedskommune: Akershus Båtfabrikat/modell: Nordkapp Enduro 805 - Evinrude 300 hk G2 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Eureka   
Eureka

Skulle ønske Oslo var litt nærmere. Da hadde jeg møtt.. 🙂 

Forøvrig er jeg litt overrasket over valget av mat, pizza. Det minste man kunne forvente var brødskiver med hvitost og kaviar, naturligvis med kaviaren under osten. 

😜

PS, ikke la dette innlegget spore av tråden. 

Bostedskommune: Møre og Romsdal, Ålesund Båtfabrikat/modell: Comfort30 Båttype: Seil Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Bjørn Løvjomås   
Bjørn Løvjomås

@Eureka det var nettopp for å unngå den krangelen at jeg valgte pizza 😂😂😂

Forøvrig så er det som jeg har nevnt fullt mulig å låne litt av båtpengene for å ta turen nedover.  😉

Del dette innlegget

Trond123   
Trond123

Så ikke tråden før nå. Høres ut som en spennende samling dere planlegger!

Dessverre er jeg på jobb da, ellers hadde jeg blitt med også.

Bostedskommune: Hordaland, Bergen Båtfabrikat/modell: Nord Star 28 Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast Navn: Ocean Star Kallesignal: LG8910 MMSI: 258199880 AIS type: Class B

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn