Jump to content
TerjeFjern

Simarine Pico+ batterimonitor, erfaringer?

Recommended Posts

TerjeFjern   
TerjeFjern

Har akkurat anskaffet meg et Simarine Pico+ batterimonitor ++ kit for installasjon i båten. er det noen som har dette installert og har erfaring med det?

Likte designet og alle mulighetene i det i forhold til de vanlige på markedet.

https://www.simarine.net/product/pico-blue-package/

Bostedskommune: Akershus, Oppegård Båtfabrikat/modell: Princess Riviera 36 Navn: ChriCa III Båttype: Motor Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LA3797 MMSI: 258195620 AIS type: Class B

Del dette innlegget

ster   
ster

Hei, det er et spennende produkt (tror jeg)

Har sett på den regelmessig siden før sommeren men har ikke bestemt meg helt ennå.

Har endel Victron om bord så Color Control GX fra Victron er et alternativ for meg.

Men tror kanskje jeg lander på Simarine sin Pico+ , da er man ikke helt låst til produsent.

Hold oss gjerne orientert om installasjon med både positive og negative ting :-)

Bostedskommune: Akershus Båtfabrikat/modell: Nimbus 3000 Navn: Navicula Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

TerjeFjern   
TerjeFjern

Monterer dette på vårparten. Skal holde tråden oppdatert. 

Liker designet svært godt  , var i hovedsak det som trigget meg først...

Redigert av TerjeFjern
Bostedskommune: Akershus, Oppegård Båtfabrikat/modell: Princess Riviera 36 Navn: ChriCa III Båttype: Motor Båtlengde: 36-40 fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LA3797 MMSI: 258195620 AIS type: Class B

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn