Jump to content
Westpoint

Prisvurdering på Yanmar 4LHA 222hk

Recommended Posts

Westpoint   
Westpoint

Noen her som kjenner bruktmarkedet for Yanmar motor her?

Vurderer å selge en Yanmar 222hk 01 mod.

1050timer. Fungerer perfekt. 

Bravo 2 drev. Altså komplett motorpakke m/ instrumentbord m.m.

Drevet er nyere enn motor.

Finner ingen å sammenligne med på finn.

Ka er riktig pris på noe slikt?

Takker for tips.

Bostedskommune: Sogn og Fjordane Båtfabrikat/modell: Libra 29 combi/ Draco Patrol Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Sjeldenutpå   
Sjeldenutpå

Kjenner ikkje så mykje til pris på drev, men eit 15år gammelt drev er kanskje snart heilt avskrevet? Men eg vil tippa rundt 70lapper vist den ser bra ut. 

Bostedskommune: Hordaland, Stord Båtfabrikat/modell: Osvik 34 Navn: Albatross Båttype: Motor Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Aluminium Kallesignal: LK3129 MMSI: 258120580

Del dette innlegget

Førstefender   
Førstefender

Jeg tipper 100+ ;) 

Populær motor.

Bostedskommune: Telemark, Bamble Båtfabrikat/modell: Princess V42 Navn: EosAdele II Båttype: Motor Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LA5824 MMSI: 258265440

Del dette innlegget

Worry II   
Worry II

Sitter i mange båter, men den er 16 år gammel. Drevet har liten verdi, men sjansen er kanskje større for at den går til en aksling båt ?

Jeg ville nok ikke betalt 100+, pluss montering for en så gammel motor. 70, er jeg mere enig i.

Bostedskommune: Oslo Båtfabrikat/modell: Riviera 925, Yanmar 6LPA, 315hk/aksling Navn: Klara Regn Kallesignal: LJ8949 MMSI: 257716780

Del dette innlegget

Westpoint   
Westpoint

Drevet er ca 2010 mod.

Bostedskommune: Sogn og Fjordane Båtfabrikat/modell: Libra 29 combi/ Draco Patrol Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Førstefender   
Førstefender

Drevet i god stand har vel en verdi på 20-30 000. Tror nok 70+ for bare motor er mulig. 

https://www.finn.no/boat/motor/ad.html?finnkode=109821007

Redigert av Førstefender
Bostedskommune: Telemark, Bamble Båtfabrikat/modell: Princess V42 Navn: EosAdele II Båttype: Motor Båtlengde: 41- fot Byggemateriale: Plast Kallesignal: LA5824 MMSI: 258265440

Del dette innlegget

Ingper   
Ingper

Jag tror också på 70.

Fick 80 kSEK för min 2002 förberedd för (men utan) gear men "bara" 500h. Kunde kanske fått 90kSEK om jag väntat lite.

Bostedskommune: Sverige Båtfabrikat/modell: NB Marine NB870 Navn: MyWay Båttype: Motor Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast AIS type: Class B

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn