Jump to content

Medlemmane sin båtentusiast 2017 (stem frem til 31.12, kl 2400)


000

Medlemmane sin båtentusiast 2017 Poll  

151 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Jeg lurer på hvordan Ingar vil takle å utnevne en annen vinner enn "folkets" vinner Pequod?

Min stemme er selvfølgelig avgitt til fordel for Pequod.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Bonita I skrev for 2 timer siden:

De som har stemt "manuelt" i tråden til Ask (frem til kl 15:15)  - må avgi stemme på nytt i denne pollen.

 

Beklager, men denne tråden blir avsluttet  samtidig som vi kårer vinneren, altså ved midnatt.

Link to post
Share on other sites

Bonita I skrev for 2 timer siden:

....... utvides avstemmings-fristen til i morgen 1. januar 2018 kl. 20:00

 

Ingar skrev 21 minutter siden:

 

Beklager, men denne tråden blir avsluttet  samtidig som vi kårer vinneren, altså ved midnatt.

 

Dette må vi respektere - ser at det kan gi enkelte utfordringer ved å  la avstemmingen fortsette i morgen. 

Oppfordrer derfor alle til å avgi sin stemme før midnatt.

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Dette blir vel ingen kåring av en vinner? Det er vel en utvelgelse som ble foretatt av to personer for noen dager siden. :nonod:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Oppfordrer til ar dette ikke blir noen nedgraderinger av den Ingar & co har utnevnt - og den medlemmene stemmer frem.  Her er to vinnere (hvis ikke det blir samme medlem).  Men ser at hvis medlemmenes avstemming skulle fortsatt en dag til - ville dette kunne påvirket avstemmingen.

 

Må si meg enig med de som ikke helt skjønner hvorfor Ingar & co plutselig endrer på en årelang tradisjon;  Men når de nå engang har gjort det - og medlemmene får stemme frem sin kandidat -  så la os leve med det.  Forumet er unikt - Ingar & co har gjort det mulig;  Så noen minutter før et Nytt Båt-år 2018,     -   la oss se fremover og hedre de som både medlemmene og administratorene mener er verdige vinnere.

 

Ha et strålende flott Båt-år i 2018 alle sammen.

 

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...