Jump to content

Lugarluke moden for skift!


Jacop

Recommended Posts

Heisann! Har nylig kjøpt min aller første båt, en Bayliner 2556 command bridge 25foter, jeg fikk båten høverlig bililg så jeg visste at det ble litt plukk med den! Det som irriterer meg er at lugarluken ikke er tett, og jeg sliter veldig med å finne deler til Bayliner, spessielt en 1990 modell! 

 

Det jeg da lurer på, er det noen av dere som vet om jeg kan måte inn en uorginal luke, til en forhåpentligvis billigere penge og et bedre sluttresultat ? 

 

Tips å råd mottaes med veldig stor takk! 

Link to post
Share on other sites

Jacop skrev On 9.1.2018 at 14.01:

Heisann! Har nylig kjøpt min aller første båt, en Bayliner 2556 command bridge 25foter, jeg fikk båten høverlig bililg så jeg visste at det ble litt plukk med den! Det som irriterer meg er at lugarluken ikke er tett, og jeg sliter veldig med å finne deler til Bayliner, spessielt en 1990 modell! 

 

Det jeg da lurer på, er det noen av dere som vet om jeg kan måte inn en uorginal luke, til en forhåpentligvis billigere penge og et bedre sluttresultat ? 

 

Tips å råd mottaes med veldig stor takk! 

Satte inn ny lugarluke kjøpt i Norge på min 88 mod 2556 i 2001. Måtte utvide hullet litt. ?

Redigert av Trophy (see edit history)

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...