Jump to content

Erfaringer med Wærners båtbu


phjens

Recommended Posts

Meget bra butikk. Har ikke brukt nettbutikken, med live er butikken bra. Jeg liker sånne ekte båtsjapper....bra kunnskap på sjefen sjøl, og mulig å prute litt vist du kjøper en del. Fikk faktisk best pris på en eber 4kw her for noen år siden. Har mye, og kan skaffe nesten alt...

Link to post
Share on other sites

Hei

Har handlet noe over disk. Dette er en av de mer servicinstilte båtutsyrsbutikker vi har I Norge. Har veldig mye forskjellig og de bestiller også om det er noe spesielt du skal ha. Men deres største fortrinn er kunnskapen til Værner. Prismessig har de vært høye, men har inntrykk av at det har endret seg. Om det er Værners båtbu elle andre, så er det jo bare å refere til hvor på nettet man har sett noe rimeligere, så hender det man får akseptabel pris.

Link to post
Share on other sites

  • 5 uker senere...

Et luftinntak for motorrom, hadde et deksel som var sprukket opp. Dette er fra 1986, så jeg hadde liten tro på at dette kunne skaffes. Fikk Wærnes båtbu på saken. Tror du ikke han etter noen uker får tak i identisk deksel. Det finnes mange av samme type, men det jeg var på jakt etter, var ikke standar mål i dag.20180216_123347.jpg.5e0be7a14b46972b0759eae4d7be099f.jpg20180216_123355.jpg.391aa63ee8455f8f4ce56101db62d913.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...