Jump to content

Foliering av Ibiza 20 Touring 2009 mod


Dr Nelson

Recommended Posts

Hei folkens. 

Har våtslipet nærmest hele båten og strippet den for deler, samt renset og polert absolutt alt i 2016.

 

Nå har det seg slik at jeg har mulighet for å få foliert båten akkurat slik jeg ønsker for en meget billig peng. 

Og litt lei det blå skroget, men syns allikevel det er fint på denne båten. Blir jeg lei så kan det alltid taes av igjen kjapt.

 

Har derfor et spørsmål ang vedlagt bilde (dette laget jeg i photoshop).

HOT OR NOT? 

Ville du kjøpt denne om den ble slik? Motoren skal og få nye dekaler, avhenging om hvilken fargevalg jeg får for. 

 

Bildet er tatt under demontering så innvendig er puter og o.l ikke tatt hensyn til.

 

 

 

2017-04-17 15.55.07.png

Redigert av Dr Nelson (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har tenkt litt på det med puter og kalesje ja. God ide.

 

Fint med grå, men innebærer at kalesje og puter må skiftes. Blir meget kostbart bare for en ny farge. 

Så tror det bare blir utskifting av selve dekorstriper og ny logo. Samt dekaler på motor blir og i blått. 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Hvis jeg fortsatt har blått skrog synsjeg det blir finest med blå logo på motor og. 

+F5C9B52A-DE55-4E3D-A77E-DB967D84AD1A.png.9b08c2210a550572707ce4090eb94647.png

 

Jeg har 140 så det blir ikke 200hk klister. 

Hvordan kan salgsprisen synke med dette på når motor ellers fungerer og er vedlikeholdt? Skal ikke være No Fear eller Monster logo heller:)

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...