Jump to content

Havn for 41 fot bobåt i Oslo-området?


thhgttg

Recommended Posts

Hei.

41" (12,5m), 3,83m bredde, søker havn som tillater at man bor i båten.

Jeg er ikke helt sikker på om dette er riktig plassering av post.

Som jeg skriver i mine e-poster til havner så har jeg ingen kontakter i miljøet her nede, og selv om det står "venteliste til 2199 e.Kr" så har de faktisk plasser, har bare ikke vært heldig på størrelse til nå. Mens andre, noe surt viser til hjemmeside hvor det står at det er fullt.

1. Vet noen her om en god side/ forum/ facebook/ hvor litt oppdatert informasjon om båtplasser er å finne?


2. Jeg ønsker å bo i båt, da gjerne med fasiliteter som dusj, toalett, vaskemaskin, ikke absolutte krav, men.


3. Noen som har kontaktinformasjon til noen som vet litt om hva som foregår her i området generelt, og som liker å dele informasjon?
Flere er hyggelige. men jeg synes jeg møter en sånn "ha-ha du vil bo i båt ja, da skulle du planlagt det for 10 år siden"-holdning. Ikke så veldig imøtekommende, og heller lite informativt. 

 

4. Det kan jo godt hende at det bare er å gi opp å finne plass i Oslo de to-tre neste år, men per nå har jeg ikke fått noen bilde av faktisk mulighet, bare finner det vanskelig å jobbe med materien.

 

Hadde imøtesett svar på ett eller flere punkt.

 

André
 

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...