Jump to content

vannpumpe yanmar 2qm15


sneipen

Recommended Posts

  • 3 år senere...

Har en Yanmar 2qm15 stående som jeg må fikse litt på. Blant annet er vannpumpa en av delene. Jeg kan ikke se noe galt med den men fikk den demontert når jeg fikk den. Derimot mangler jeg en del for å få montert den (tror jeg ihvertfall.).

 

Men jeg mangler noe eller så er noe ødelagt. Akslingen på vannpumpa er jo formet firkantet slik at reimhjulet kan dra med seg akslingen rundt. Men på reimhjulet er ikke dette hakket, her er det bare ett rundt hull.

 

Det jeg lurer på er om dette hakket skal egentlig være sveist/støpt fast i reimhjulet og er knukket/løsnet fra reimhjulet mitt eller om det er en del som skal stå her som mangler?

Link to post
Share on other sites

Okei da er det det som har skjedd sikkert, syns hullet så noe "urundt" ut. Hvor får jeg egentlig kjøpt deler til Yanmar? Finnes det butikker i Stavanger-området? Yachtsenteret forhandler vel Yanmar?

 

Eller er det like greit å bestille fra internett om det er mulig?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...