Jump to content

Båtplassene


JRK

Recommended Posts

:smiley:

Hei allesammen.

Prøvde seriøst å si noen ord på Båtmagasinets båtplass, men det ble fjernet omgående. Er de redd for konkurranse når realitetene kommer frem? Jeg er bruker av begge båtplassene og ser at de har forskjellige kvaliteter. Her er innlegget som ble fjernet:

 

Hei,

Begredelig å se diskusjonen nedenfor. Hvorfor ikke heller bruke begge sidene og summere opp hva som er best og dårligst.

Nye Båtplassen:

Har gratis kjøp og salg for alle. Her er det faktisk mulig å avertere etter duppeditten som koster så lite at en betalt annonse ikke er verdt det.

Har mange morsomme finesser. Se Mr.Smiley og meningsmålinger.

Har høyere seriøsitet på innleggene. Regner med at redaksjonen fjerner eller kommenterer usaklige eller innlegg med direkt feil.

 

Båtmagasinets Båtplass:

Har flest innlegg.

Tungvektere som Ladac og andre bruker bare denne siden

 

Flere synspunkter?

Link to post
Share on other sites

Du la inn innlegg, men ble fjernet omgående. Tull og tøys.  Hele strengen ble fjernet. I samme dragsuget gikk Ingars innlegg som var nr. 2 i svarstrengen. Bajaseri og reklame for egen site er ikke lenger tolerert. Du hadde bare et innlegg langt nede i leksa som gikk med i dragsuget etter fjerningen. Godt Båtmagasinet endelig ser ut til å rydde i driten som spres.

 

Et STOPSIGN til deg!

Link to post
Share on other sites

....hm ....Tenk positivt! ... Alt som er bra her, er jeg glad for! Alt som er bra på BM, er jeg også glad for!

 

De som vil dele sin kunnskap og båtglede med andre, er jeg glad for. :smiley:

 

Tror ingen av oss har ku-mager, - vi trenger ikke tygge om igjen det vi har tygd før...  :wink::smash::wink:

 

Mvh

Jan

Link to post
Share on other sites


PanPan: ....hm ....Tenk positivt! ...

 

 

Jeg er hjertens enig.  Bruker begge fora, og syns det er helt greit. Jeg kan ikke forstå at det ikke er plass til begge?   :smiley:

Båthistorikk fra 1959: Tresnekke, 20 fot, Penta 2 sylinder, bensin. Trebåt, klinkbygget, 16 fot, Johnson 5.5 HK. Mørebas 16 fot, Johnson 25 HK. Trifoil 15 fot, Mercury 35 HK. Trifoil 17 fot, Mercury 65 HK. Myra 21, Volvo MD2B. Furuholmen 30, Farrymann 30HK. Skarpnes 30, Volvo MD40B. Broom 37 Ocean, 2x Perkins 6.356 HM. GibSea 522 Master, genoa, 96 kvm, storseil, 54 kvm, Perkins 4.236, 80 HK.

Link to post
Share on other sites

Vi må bare regne med at innlegg hos BM av typene nevnt under blir slettet.

 

* Innlegg som kun er for å søle til BM's forum i den hensikt å trekke folk til andre alternativer.

 

* Svar på innleggene nevnt over.

 

* Innlegg som generelt går for langt.

 

Eksemplene over hadde sikkert ikke blitt akseptert av flertallet av brukerne av baatplassen.no's forum heller og følgelig ville Ingar fått anmodninger om å gjøre noe med det. Jeg er saktens enig med kommentarene over.

 

Viser forøvrig til min kommentar om forumkrigen i denne tråden https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1035353784

Link to post
Share on other sites

La nå BM sensurere det de vil og regulere sin egen takhøyde, så får brukerne bruke det forumet man synes man passr best i.

Jeg for min del har jo min preferanse, pga av det gode miljøet som har oppstått her inne, men det bør være plass til begge forumene. UTEN at man skal holde på å krangle om hvilket som er best.

 

Forumene er forskjellige, både i layout og miljø, og noen fortrekker Hennessy mens andre sverger til Remy. Sånn vil det alltid være, men begge flaskene er fremdeles i salg.... :smiley:

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Hei alle sammen.

 

Skal vi fortsette skittkastingen her også   :nono:

 

La begge fora leve som de vil så får vi se hvem som overlever. Jeg for min del er innom begge plasser jevnlig (og også noen andre båtfora) men foretrekker absolutt dette forum. Håper også at kapasiteter som Paul R og andre også finner ut det.

 

Det forum som gir best nytte for brukerene er det som overlever. Det fant vel Darwin ut for en tid siden........

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Er i utganspunktet enig i at vi bør la denne striden hvile nå, selv om jeg egentlig synes det er litt artig

 

Nå beskylder til og med noen hos BM oss for å skrive useriøse innlegg hos dem. Denne siden ble jo opprettet nettopp pga. dårlig service og useriøse innlegg hos BM.

 

Synes det er veldig interessant det som Jonny skriver. Hvis moderator hos BM faktisk driver å kaller konkurrenten for Ingars Koseklubb (min koseklubb og!!!!)  skal i alle fall jeg slutte å legge igjen penger hos det bladet.

 

Ellers har det jo strømmet på med nye medlemmer de siste par dagene  :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...