Jump to content
snekkegutt

Båtkart på nettet?

Recommended Posts

snekkegutt   
snekkegutt

Finnes det noen brukendes kart som ligger gratis på nettet?

Tenker ikke nødvendigvis på detaljnivå med Båtsportkart, det finnes vel neppe.

Men andre bra kart-nettsteder?

mvh

classic

Bostedskommune: Rogaland, Stavanger Båtfabrikat/modell: Scand Classic AV Båttype: Motor Båtlengde: 21-25 fot Byggemateriale: Gummi

Del dette innlegget

Kjell E   
Kjell E

C-map har en gratis tjeneste som heter C-Marina som du kan prøve. Du får ikke opp kart i full skjerm, men du kan zoome inn og ut.

Du må registrere deg, men det er gratis - du får et brukernavn og passord tilsendt pr. e-post. Du får også en personlig mappe hvor du kan lagre kartutsnitt, her er ett fra Bergen:

Bilde

Og her har jeg zoomet inn på Vågen:

Bilde

Jeg bruker det for planlegging av turer hjemmefra, og er rimielig fornøyd med tjenesten.

Mvh,

Kjell

Bostedskommune: Hordaland, Bergen Båtfabrikat/modell: Viksund 27 Columbi m/Yanmar 72hk Båttype: Motor Båtlengde: 26-30 fot Byggemateriale: Plast

Del dette innlegget

Erik   
Erik

Link

Her er en, utenlandsk side, men sist dette var oppe her, mener jeg det dukket opp en Norskspråklig C-map basert side også, så den dukker nok snart opp også, skal du se..

Redigert :

Det gjorde den ja.. :blush:

Erik.

Redigert av Erik
Bostedskommune: Rogaland, Stavanger Båtfabrikat/modell: Hanse 312 2004 Navn: Kobbskolten Båttype: Seil Båtlengde: 31-35 fot Byggemateriale: Plast Seilnr.: NOR11093 Kallesignal: LI4617 MMSI: 258108050

Del dette innlegget

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Opprette konto

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn