Jump to content

bavaria vision igjen


ulysses

Recommended Posts

Nei, dette var velkjent Bavaria stil. Store ord og ingenting nytt !! Dekkshusbåt ??? :crazy::crazy:

Jeg er nok blind.... men jeg kunne ikke se noen store ord fra Bavaria hverken i denne reportasjen eller veftet forøvrig.... men det er vel øynene som ser.. så videt jeg kan se så er dette nytt fra Bavaria, men som sagt jeg ser ikke så godt som andre her...

 

Synes forøvrig båten var meget flott jeg... synd jeg ikke har nok penger til en slik båt.... Flott lys og luftig med fin lys innredning... god bredde har båten så man slipper å sitte trangt..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

De store ordene om "endelig en dekkshusbåt fra Bavaria" , er de jeg mener. Dette er jo nok en kjellerstue.

Kjellerstua har riktignok fått flere vinduer i taket, slik at måker og fly-terrorister kan beskues, men en dekksalongbåt er dette ikke.

 

Jeg møtte forresten denne båten på motorveien nær Ålborg i forrige uke. (Bak på lasteplanet på en trailer )

Link to post
Share on other sites

Bavaria Vision blir en komfortabel ”performance” cruiser. Men den har DSlook.

 

"store ord" . Vel, vel med så stor markedsandel Bavaria har, så tror jeg ikke man kimser av modellene. Att alle ikke liker modellene er helt greit. Men jeg tror nok det er noen produsenter/imp som følger med når de lanserer noe. I hvertfall hvis de kan økonomi.

 

For når fremtredende aktører lanserer nye produkter, særlig med så høy markedsandel, er det mange som følger med av konkurrentene.

 

Nja Skeptisk

Redigert av baatsman (see edit history)

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Det interessante er hvilke markedssegmenter Bavaria ønsker å treffe med de ulike seriene. Match og Cruiser var greit, to helt forskjellige typer båteiere. Men Cruiser og Vision? Vil de ikke overlappe i stor grad, og vil det være plass til begge? Vil kanskje Bavaria kutte ut de store cruiserne og konsentrere seg om store Vision?

 

Blir interessant å se i hvertfall, selv om det aldri blir aktuelt å kjøpe noen Vision.

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...